Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Jsou chytrý jako rádio - Radiožurnál!

V dávných časech mého mládí bývala  populární hláška – Jsi chytrej jako rádio!, případně jako Rudý právo…

Pak se na to nějaký čas  zapomnělo, ale dnes už to zase frčí, slýchávám tohle ironii  stále častěji a častěji…

Inu, není dýmu bez ohně!

Od malička jsem byl nadšeným posluchačem rozhlasu. Dodnes si pamatuju, jakej brajg jsem jednou  doma spustil, když se  podělal přijímač a přišel jsem tak o pravidelnou rozhlasovou pohádku.

Ani později mi ty komunistický pohádky  příliš nevadily.  Bral  jsem tu propagandu  jako   samozřejmost, byl jsem na to zvyklý, nic jiného jsem ani nezažil.  Lhalo se všude, včetně novin, televize -  tak proč by se zrovna  v rozhlase  lhát nemělo, že?!

Dnes už je to ovšem o něčem   jiném. Přece jenom jsme si na nějaký  čas měli možnost čuchnout ke svobodě. A tak,protože rozhlas pořád ještě pravidelně  poslouchám, ani  se nedivím, že se znovu  vžívá to ironické  - Jsi chytrej  jako rádio!

Povětšinou mám naladěný Radiožurnál a když tady pravidelně slýchávám moderovat  - především některé aktivistické  redaktorky, svou politickou  angažovaností a zaslepeností tolik připomínající  bývalé soudružky redaktorky – svazačky. také se mi, zcela automaticky,  dere na jazyk to staré, osvědčené  -  Jste chytrý jako rádio!

Autor: Josef Havránek | neděle 6.3.2016 7:13 | karma článku: 40,36 | přečteno: 2139x
  • Další články autora

Josef Havránek

Sbohem a šáteček...

Za ta dlouhá léta jsem na blogu iDnes spáchal tisíce blogů, nepochybně s nezbytnou spoustou nejen gramatických chyb, ale jak už to na světě chodí - všechno má svůj konec...

24.4.2022 v 10:31 | Karma: 46,13 | Přečteno: 3719x | Diskuse| Společnost

Josef Havránek

V Rusku a v Česku se zvedla mohutná vlna udavačství

Bdělí občané nekompromisně nahlašují nepřítele. V Rusku tomu rozumím, je přece ve válce Sice v hloupé, obtížně pochopitelné, ale přeci jen ve válce!

23.4.2022 v 10:31 | Karma: 23,76 | Přečteno: 431x | Diskuse| Společnost

Josef Havránek

ČR nápadně připomíná Zvonokosy

Dobrých zpráv je v teď pomálu, ale včera jsem kupodivu - v tandemu, zaznamenal hned dvě takové........

22.4.2022 v 10:31 | Karma: 22,56 | Přečteno: 344x | Diskuse| Společnost

Josef Havránek

My, slušní občané České republiky…

„Na pražském Václaváku se před týdnem objevil kuriózní petiční stánek... Jde o klec s invalidním vozíkem, na níž ještě do neděle stála socha připomínající (oběšeného) prezidenta Zemana...“

21.4.2022 v 10:31 | Karma: 26,10 | Přečteno: 441x | Diskuse| Společnost

Josef Havránek

„Ne, válka na Ukrajině opravdu není boj dobra se zlem“

Výše uvedený titulek blogu Romana Polacha, naprosto přesně kopíruje můj pocit z téhle války zemí bývalého Sovětského svazu, která opravdu nezačala až letos v březnu...

20.4.2022 v 10:31 | Karma: 22,41 | Přečteno: 347x | Diskuse| Společnost
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

VIDEO: Polská romantika na palubě letadla. Pilot požádal letušku o ruku

24. dubna 2024  18:17

O pořádnou dávku romantiky se postaral polský pilot, který požádal o ruku svou přítelkyni letušku...

Desítky miliard dolarů pro Ukrajinu a zákaz TikToku. Biden to podepsal

24. dubna 2024  17:16,  aktualizováno  17:46

Aktualizujeme Ve středu podepsal americký prezident Joe Biden po několikaměsíčním schvalování v Kongresu zákon...

Policie zadržela mladíka, který v tachovské škole vyhrožoval blízkým spolužačky

23. dubna 2024  15:03,  aktualizováno  24.4 17:22

Policisté v úterý zadrželi ve škole v Tachově mladíka, který nožem vyhrožoval zabitím. Při...

Izrael pokročil v přípravě akce v Rafáhu, civilisty ochrání, uvedl mluvčí vlády

24. dubna 2024  16:55

Izrael pokročil v přípravách pozemní operace namířené proti palestinskému hnutí Hamás v Rafáhu na...

  • Počet článků 6540
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1312x
Jsem velice často nespokojený občan, čtenář, divák, posluchač. Prostě hrůza!

 V roce 2016 jsem  ukončil  oficiální  působení a s ohledem  na  praktiky zdejších adminů  jsem  přešel  do místního  "disentu". : - )

Publikuju  zde už  výhradně jen   na soukromém blogu, který se nezobrazuje na  hlavní straně.

 

Seznam rubrik

Oblíbené články