Sommerová kandiduje, protože prý má husí kůži z Babiše…

Tedy, Babiš  rozhodně  není můj  šálek čaje, ale oproti  většině ostatních českých politiků alespoň nevyvolává  podezření, že jde o  Marťana… 

Dělat z Babiše  strašáka  -   hrozbu české demokracie, mi přijde stejně hysterické a hloupé,  jako všechno zlé  svalovat  na Rusko. Strašidla straší strašidly!

Český volič s IQ  nad  80,  to ale  opravdu nebude mít v říjnu vůbec jednoduchý.  Ať  už výsledek voleb bude  jakýkoliv, z toho co se nabízí, snad  jen blázen  může  očekávat něco  hezkýho.

 Zase  půjde jen  o to zvolit  nejmenší zlo! Na víc česká společnost, bohužel,  momentálně nemá.   Na obzoru žádná plachta bílá…

 Bylo by to na dlouhé povídání a tak jen strašící  paní režisérce, která si říká  vědma,  telegraficky vzkazuju:

Protože   znám   Vaše názory,  nezapomínám na   Vaše obligátně   hysterické   výroky a  rovněž mám    jistou  představu o   Bursíkově  straničce v které působíte,  volit Vás v žádném případně  nebudu, ani při nejlepší vůli  nemohu…

Krom té  husí kůže, bych mě totiž  navíc  ještě  pocit, že jsem se  úplně zbláznil!

Autor: Josef Havránek | sobota 15.7.2017 8:00 | karma článku: 23,66 | přečteno: 279x