Příznivcům hnutí ANO nenaléváme a Pitómio je správně…

Přečetl jsem  si, že v jakési venkovské  kavárně  vyvěsili ceduli – Příznivům ANO nenaléváme Opájejte se úžasností Vašeho předsedy, což považuju za  dobrý vtip…

V uvedeném článku ovšem píší, že tady skutečně příznivcům ANO nenalejou. Když  si někdo stěžoval  České obchodní inspekci do zpolitizované kavárny přijeli inspektoři, ověřili si, že to tady tak opravdu chodí a údajně konstatovali, že je všechno v nejlepším pořádku, nešlo přece o žádné emigranty, že....

Viděl jsem to černé na bílém, ale stejně se mi nějak  nechce tomu potvrzenému  verdiktu ČOi  věřit…

Jenže,  vzpomněl jsem si na nedávné rozhodnutí odvolacího soudu, který rozhodl, že média  mohou dál beztrestně  psát o  předsedovi SPD Tomiu  Okamurovi, jako o  Pitomiovi…

K příznivcům ANO nepatřím a musím také přiznat, že jsem toho Pitómia  kdysi ve svém blogu rovněž několikrát použil…

Ovšem  soudní výrok, že Pitómio  je správně, neboť Okamura  je přece politik s extrémistickými názory  mi přesto vyrazil dech. Takové zdůvodnění  mi přijde stejně  idiotské, jako ta tolerance inspektorů ČOI, kteří  orazítkovali   to přihlouplé  politizování…

Vím, lidská blbost je nekonečná, ale když  se do toho navíc ještě zapojí úřady, tak je to fakt  k zblití…    

Autor: Josef Havránek | pondělí 24.7.2017 8:00 | karma článku: 25,82 | přečteno: 285x
  • Počet článků 6540
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1312x
Jsem velice často nespokojený občan, čtenář, divák, posluchač. Prostě hrůza!

 V roce 2016 jsem  ukončil  oficiální  působení a s ohledem  na  praktiky zdejších adminů  jsem  přešel  do místního  "disentu". : - )

Publikuju  zde už  výhradně jen   na soukromém blogu, který se nezobrazuje na  hlavní straně.

 

Seznam rubrik

Oblíbené články