...když tak neúnosně natahovali jednání o vládní koalici s ANO. Tehdy jsem o nich tvrdil, že je to od nich neobyčejně chytré: denně jsou ve zprávách, novináři se pořád točí kolem jejich funkcionářů, reklama zdarma, úžasná metoda ke zviditelnění. Kolem žádné jiné sedmiprocentní strany není takový rozruch.
Jak se ale po kratičké přestávce, kdy sociální demokraté znovu spustili tohle už neúnosně natahované divadýlko ukazuje, byl to, nejenom můj, velký omyl.
Po tom takřka půlroce mediálních hodů, co představitelé ČSSD neslezli z televizních obrazovek – a kde nic, tu nic! Preference stagnují, předpokládaný zisk se nedostavuje, straníci panikaří...
Účinkující i publikum se už viditelně těší na konec nepovedené frašky, plné mizerných herců a ještě horších nápadů.
ČSSD je nahá a věru, není to pěkný pohled – tedy, žádná krása bez závoje!