Parádní funus pražské ODS - na něco takovýho se nezapomíná!

Někde jsem četl, že vůbec nejvíce lidí umírá v časných ranních hodinách. Podle posledních zpráv, dnes - kolem čtvrté hodiny ranní - podepsala pražská ODS předběžnou  koaliční smlouvu s ČSSD…

Docela zajímavá shoda okolností! Nějak se mi ani nechce věřit, že si teď tihle pražští lídří občanských demokratů  -  gynekolog Svoboda a proslulý mamlas Boris Šťastný, mohou myslet, že jim snad jejich Pražané rozumějí…

Nerad mluvím za jiné, ale opravdu silně pochybuju, že by ten zbytek pražských věrných voličů, který  před měsícem vhazoval do uren volební lístky se zaškrtnutou ODS, si dokázal připustit, že současně volí i sociální demokraty...

Nejsem dobrý počtář,  ale ty  kupecký  počty mi pořád ještě jdou. Nedovedu si proto představit, že by se tenhle kšeft  snad mohl vyplatit!  Že by ten post primátora a další bonbónky, snad mohly vyvážit tu prohranou budoucnost…

P.S.

Nějak nedokážu pochopit , že ta komunální politika nemá ale vůbec nic společného s tou celostátní. To možná platí někde v obcích, malých městech, ale …

Také si v tom rozrušení uvědomuju, že Praha není zase žádnou výjimkou, že podobné mesaliance už fungují v Brně, Ostravě a desítkách dalších měst. Kupodivu, o ničem mě to nepřesvědčuje! Na takové argumenty mě napadá jediná odpověď - Tím hůř!

 

Nominujte autora do ankety Bloger roku

Autor: Josef Havránek | úterý 16.11.2010 9:46 | karma článku: 36,83 | přečteno: 2362x