Neuvěřitelnej Rath:" Jsem jen čudla!"

Našlo se pár lidí, kteří  s plnou vážností věřili, že David Rath využije svého  vystoupení ve Sněmovně k sebereflexi  -  k pokorné  omluvě. Po úterku to lze považovat už jen za docela  dobrej vtip…

Nebyl jsem  zase až tak naivní. Pokud mě něco na tom dnešním, dlouho očekávaném vystoupení Ratha  opravdu překvapilo, byla to určitě ta jeho šokující skromnost -  není prý žádnou velkou rybou.  Pan exhejtman se teď, z ničeho nic, považuje za pouhou čudlu!

Úžasné!

David Rath se prakticky nevěnoval objasnění aféry - ten jeho náznak, že úplatek měl cosi společného s volební kampaní ČSSD, byl velice nekonkrétní - zkratkovitý.  Nesrovnatelně  konkrétněji  a razantněji se pouštěl  do zpochybňování detailů, motivů jeho sledování a dopadení - obviňování všech, kteří se podíleli na jeho ulovení. Soustředil se především na budování své aury politického mučedníka.
Je evidentní, že Rath se prioritně  pokušel   zapůsobit na poslance, aby ho nevydali k trestnímu stíhání, aby byl  propuštěn z vazby! Bylo to zřejmě jednodušší, než celou záležitost srozumitelně vysvětlit. O  to se David Rath pořádně  nepokusil, jen hrál na city, což ovšem není  zrovna jeho parketa - to i ten Vít Bárta byl v tomhle ohledu lepší

Popravdě, čekal jsem víc, možná jsem se měl raději dívat na tenis!

Nominujte autora do ankety Bloger roku

Autor: Josef Havránek | úterý 5.6.2012 16:28 | karma článku: 37,35 | přečteno: 4199x