Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JR

J51a79n 28R29á46ž

11. 4. 2014 22:32

Pan Vlček mne překvapil tím, jak může takový opravdu hloupý člověk nejenom být poslancem, ale i být předsedou Sněmovny. 

Jeho příběh mi prokázal, že je u nas možné vše a tak uvažují, ze požádám o úřední polidštění našeho psa. Možná by,jako poslanec a , když Bůh dá i poslanec s dobře honorovanou funkcí, přispěl do našeho rozpočtu, nota bene kdybych mu dělal asistenta a poslaneckou kancelář bych mu pronajal v boudě na dvoře, samozřejmě za tržní nájemné.

0 0
možnosti
Foto

Nadpis je nepřesný. Správně mělo být: Premiér Sobotka tropí hlouposti. Vlček je opravdu pako. Před několika lety jsem zažil na koncertě v rámci Smetanovy Litomyšli, že nikdo nezatleskal, když jej coby předsedu PS představovali jako hlavní hosta.

0 0
možnosti
Foto

Pokud ho Sobotka platí ze svýho, budiž. Pokud ho platí z eráru, tedy z našeho, pryč s oběma!

2 0
možnosti
VM

Pane Havránku,

 "Prázdný Topol, Pohádka o panu Svěrákovi, Vedlejšák Martina Stropnického, Kandidátka Úsvitu nemá ani kapku cikánské krve, V Brně odmítli Amazon, Vy nás zásobujete pane Okamuro, Otec prase, matka svině, Ruská diverzantka Máša rozvrací Ukrajinu, Europoslanec Rouček už zase skáče přes kaluže, atd...atd..

To je jen pár vašich nadpisů. Pořád někoho drbete, na někoho nadáváte, někoho kritizujete. Pokuste se prosím jednou napsat něco hezkého, rád bych vám už konečně dal pořádnou karmu.

Václav

0 2
možnosti
DK

To mi hlava nebere...když mají přidat důchodcům 205,- CZK, tak se cukají, jako by jim někdo rval ruku a takovému hlupákovi dají 450,-/hodina, což činí 3600,- denně. To bude tím, že jeden hloupá Vlček se ve státní kase ztratí a důchodci podle TOP09 jsou zvyklí...je to tedy pakáž...!!!!!!

1 0
možnosti
JK

J56i21r50i 73K97u83c55e29r11a

11. 4. 2014 12:08

asi takhle - mám malou firmičku, pár zaměstnanců, každodenní bitva to je.. od odborníka jako je Vlček bych si nenechal poradit ani cestu na toalety!

2 0
možnosti
PK

Pan Havránek se zase mýlí. Vlček je totiž největší expert na Blízký východ a tvrdil přece, že ví jak na to. Trochu mu to tam kazil tuším Kavan vyjednáváním v Gaze, ale co ...

2 0
možnosti
JC

Samozřejmě neradí.

Ale strana se chce chovat slušně ke svým členům, kteří jí věrně sloužili a kudlu do zad nevrazili a protože státní trafiky se momentálně rozdávají trochu hůře, vymysleli mu aspoň tuhle. Protože čím by se jinak živil?

4 0
možnosti
JK

J64i47r12i 35K61u77c76e87r97a

11. 4. 2014 12:09

zpátky na traktor

1 0
možnosti
SB

Mně pan Vlček nejvíce vstoupil do paměti svým pozoruhodným výrokem. Když jednou nezvládal řízení sněmovny a ze sálu se ozval smích, tak pohoršeně řekl, ať tedy si to jde někdo za ten řídící pult zkusit řídit to místo něho.

Top je tedy uvažování: Já jsem do té funkce kandidoval, já ji dobrovolně vykonávám, já za to beru peníze, já za to pobírám i další výhody, jako je například služební automobil, ale když tu funkci nezvládám, tak ne že ji složím, nýbrž řeknu, ať si to jde zkusit někdo jiný, který do té funkce nekandidoval a nepobírá příslušné výhody.

2 0
možnosti
  • Počet článků 6540
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1312x
Jsem velice často nespokojený občan, čtenář, divák, posluchač. Prostě hrůza!

 V roce 2016 jsem  ukončil  oficiální  působení a s ohledem  na  praktiky zdejších adminů  jsem  přešel  do místního  "disentu". : - )

Publikuju  zde už  výhradně jen   na soukromém blogu, který se nezobrazuje na  hlavní straně.

 

Seznam rubrik

Oblíbené články