Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VR

Ještě štěstí, že nejsem hlupák a vůbec jsem s tím nezačal ani nezačnu.

A když si někdo chce ničit zdraví a peněženku, tak budiž, jen ať to nemusím dýchat i já.

0 0
možnosti
MS

To se ovšem netýká jen mládeže. Stejně neúspěšně dnes můžete hučet třeba do 40-ti letého kuřáka. Vácheň je holt vácheň. Blbost kouření pochopí každý teprve až tehdy, když se od tohoto zlozvyku zcela oprostí. A někdy to může trvat hodně dlouho. Já jsem například kdysi vydržel 4 roky nekouřit, ale po celou tu dobu jsem se těšil na to, až jednou podlehnu (což se pochopitelně stalo). Dneska už jsem za vodou, nekouřím patnáctý rok a ty "děvky kutnohorské" už mi nic neříkají. Zaplať příroda ... :-)

1 0
možnosti
Foto

Když sme s Bertíkem hráli kuličky a hulili u toho jak komín, taky sme nevěděli, jak se kdo z nás vypracujeme.8-o Všecko je relativní;-) Tak dědkům zdarR^

2 0
možnosti
Foto

Pane Havránku, jak Vás čtu, tak vševědoucí a důležitý si připadáte stále. ;-D

2 0
možnosti

R^Pan Havránek je expert na každou situaci, ale jen občas se trefí.;-D

1 0
možnosti
MP

Chybí vhodná propagace, například formou komedie- zesměšnění závisláka. Nebo ještě lépe-dokument nebo i film, kde tento kuřák závislák je ve skutečnosti otrok své závislosti. Už to mám za sebou.

0 0
možnosti
ZB

Já jsem svého dědu, který do nás, čtyř vnuků hustil protikuřáckou propagaci poslech.Tenkrát už "díky" cigaretám umíral...není nad špatný příklad.Jsem mu dodnes vděčný.

0 0
možnosti
JM

R^ A jste si jistý, že dnes ti mladí vědí, kdo to byl? ;-)

1 0
možnosti
Foto

Máte pravdu ! Já kouřil snad i pod sprchou. Až v padesát letech mi to "vymluvili" lékaři - naštěstí ( a kupodivu) nezhoubně !

0 0
možnosti
  • Počet článků 6540
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1312x
Jsem velice často nespokojený občan, čtenář, divák, posluchač. Prostě hrůza!

 V roce 2016 jsem  ukončil  oficiální  působení a s ohledem  na  praktiky zdejších adminů  jsem  přešel  do místního  "disentu". : - )

Publikuju  zde už  výhradně jen   na soukromém blogu, který se nezobrazuje na  hlavní straně.

 

Seznam rubrik

Oblíbené články