Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Víte pane moc Vašemu blogu nerozumím. Co vlastně řešíte? Jak jste sám podotkl vše co Babišovi vyčítáte voliči věděli a stejně ho volili. Proč , když Vám tak vadí nepíšete o něčem co tají, co se mu nepovedlo tedˇkdyž je u moci popřípadě nějakou levotu, kterou udělal , tak jako to dělali politici před tím?Možná že ono nic najít nejde že? Já jsem s vývojem spokojená a jen doufám že se nenechá otrávit  a neodejde

6 5
možnosti

Mám tedy dotaz, pan Babiš výslovně slíbil, že bude řešit solárníky. Co udělal dosud v tomto směru? Prozatím ticho po pěšině.

7 0
možnosti
MB

Těžko může něco dělat se starými smlouvami a zákony. A hlavně - kdo měl zájem, že jsou tak špatné? I ČEZ říkal zezačátku, že jsou špatné z odborného hlediska, ale pak se sám rozhodl z toho těžil.

4 0
možnosti
JV

J86a74n 45V57l73č19e60k

15. 7. 2014 8:18

I já jsem s vývojem spokojený. Sjednocení nákupu kancelářského papíru pro všechny resorty ministerstva byl opravdu čin hodný ministra financí. A další budou jistě následovat - propisky, kancl. sponky, připínáčky, špendlíky....

Jen Babiš nás může zachránit!

5 0
možnosti
VT

A máte alespoň mlhavou představu kolik to je peněz měsíčně, ročně?

0 0
možnosti
JV

J92a87n 51V77l54č54e42k

15. 7. 2014 11:14

To nemám, ale mám mlhavou představu, že na takové věci stačí i zástupce vedoucího příslušného odboru. Zástupce proto, že podobná práce je pod úroveň vedoucího. Pokud se tím zabývá sám ministr, tak je to ubohost, která může ohromit snad jen někoho s IQ pokojové teploty.

2 1
možnosti
MK

Nebudu hodnotit, jaké má kdo IQ, ale jestli je Vám jako první počin úspora (za všechny ministerstva) několika miliard málo, je Váš žlab nastaven značně mimo mísu. A když se vezme několik let zpět, spočítejte si kolik toho bývalý šetřílek promrhal; hlavně, že je metálový.

0 0
možnosti
DM

Pani Saro, jste-li spokojena s vyvojem nasi spolecnosti, tedy s moralnim upadkem nasledovanym upadkem hospodarskym a glorifikaci a podporou linych a neschopnych na ukor snazivych a schopnych, je nekde neco spatne. Moc spatne.

1 0
možnosti
MB

Máte zcela pravdu. Srdečně zdraví Rittig, Janoušek, Bém.

3 0
možnosti
DM

Dekuji, tak pekny argument mne ani nenapadl - ano, krasne ukazky produktu teto nemocne spolecnosti.

0 0
možnosti
  • Počet článků 6540
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1312x
Jsem velice často nespokojený občan, čtenář, divák, posluchač. Prostě hrůza!

 V roce 2016 jsem  ukončil  oficiální  působení a s ohledem  na  praktiky zdejších adminů  jsem  přešel  do místního  "disentu". : - )

Publikuju  zde už  výhradně jen   na soukromém blogu, který se nezobrazuje na  hlavní straně.

 

Seznam rubrik

Oblíbené články