Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MK

No Putin nebyl můj kamarád, ale po tom, jak vyřešil krizi na Ukrajině, tak to pomyslný klobouk před ním dolů. Přiznám se, že jsem měl Bruselku pěkně staženou, aby z toho nebyl ozbrojený konflikt Rusko Evropa (o což měly asi USA zájem:-(). Obávám se, že ta mainstreamová protiputinovská kampaň se díky své primitivnosti (tygřík;-D), polopravdám a lžím hodně minula účinkem a v řadě lidí, s výjimkou zarytých  až patologických rusofobům (jako jsou např. pánové Cígler a Pešinský), to vyvolalo opačné reakce.

9 2
možnosti
MM

Vidíte, díky Vám jsem si zase po několika týdnech připomněl Putina, nějak mně tu dobu vůbec nescházel. Že bych v té pestrosti života něco prošvihl?

1 0
možnosti
PS

P16e39t88r 58S62k50á77l11a

16. 10. 2014 9:36

Souhlas, jen se z něj nezbláznit. A to platí jak pro jeho odpůrce, tak pro jeho příznivce.

2 0
možnosti
Foto

J79o35z69e22f 11N66o53v36a72k

16. 10. 2014 8:19

Škoda, že místo těch slepic nesežrala čínské politbyro.

2 2
možnosti
AS

A88d66a81m 44S15t49a37v21a

16. 10. 2014 8:08

Ideová bezduchost a mravní zapšklost  našich novinářů a "intelektuálních vrtáků" už nezná mezí. Natož když jim tleskají ti různí anarchisti, co si říkají politici, ať už  knížecího, či estébáckého původu....

12 2
možnosti
MD

Svym 'fejetonem' jste dobre poznamenal, jak snad bezhranicne hloupi jeste vice zhloupli.

10 2
možnosti
PK

P12a96v87e57l 61K39r68á29l

16. 10. 2014 8:34

To říká člověk,podlehnuvší propagandě Putina.Otevřete lidi už oči,nenechte svůj názor ovlivňovat ruskou propagandou,internet je plný důkazů o ruských lžích.

2 7
možnosti
VN

V56í13t 59N35o40v67á57k

16. 10. 2014 7:54

ale on se Putin sám pasoval do role "Foresta Gumpa"(Forestu se omlouvám) a z někoho tak trapného jako Putin je, nezbývá nic jiného než si dělat legraci. Ten zapšklý rus se ani nedá brát vážně.

2 13
možnosti
KD

A co třeba náš kníže ?;-D

0 0
možnosti
Foto

Tak ruská šelma rdousí slepice? No, možná se ji nějakému antirusovi podaří zabít a chudí čínští rolníci budou mít klid. Ale co mám dělat já, když musím už desítky let bojovat na svém brambořišti s americkým broukem?

Dodatek: Asi na těchto stránkách skončím. Trvalo mi skoro půl hodiny, než jsem se dostala k tomuto článku, v minulých několika dnech to bylo podobné. Reklamě se vyhýbám celý život, i za cenu toho, že mohu přijít i o dobré zboží :-(

6 1
možnosti
  • Počet článků 6540
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1312x
Jsem velice často nespokojený občan, čtenář, divák, posluchač. Prostě hrůza!

 V roce 2016 jsem  ukončil  oficiální  působení a s ohledem  na  praktiky zdejších adminů  jsem  přešel  do místního  "disentu". : - )

Publikuju  zde už  výhradně jen   na soukromém blogu, který se nezobrazuje na  hlavní straně.

 

Seznam rubrik

Oblíbené články