Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PP

Topku jste správně popsal, starosty taktéž, od ODS jste se už taky oprostil. Levici a Babiše nemusíte, víme co jsou zač. Tak pane Havránku, koho my máme vlastně volit ? Že by nakonec zůstali jen ti Marťané ? ;-D Ne, není to k smíchu, je to k pláči, bude hůř.:-(

0 0
možnosti
EW

E12v83ž66e34n 62W79l72a57c84h

17. 10. 2014 8:42

Nekandidují spolu jen do PS? Upřímně mi to může bejt jedno,jen aby byli fakta v pořádku.

0 0
možnosti
AS

A94d55a80m 97S48t31a54v89a

17. 10. 2014 8:28

Kalousek je holt Kalousek. Mohli by ho angažovat v Národním do Prodanky: Nemají prý vhodného herce na komedianta.  Kalousek mi náramně připomíná toho Ratha. Ten by zase mohl zastávat roli Kecala - a Kalousek obě dvě role.

0 0
možnosti
Foto

A my ostatní opouštíme potápějící se loď zvanou Blogy idnes. Začíná to zde přetékat. Odcházejí úspěšní blogeři. Mnozí nemohou diskutovat pod vlastními články. Některé články se uklízejí z hlavní stránky. Mažou se slušné příspěvky. Ta stále naskakující reklama dílo zkázy dokoná :-(

4 0
možnosti

Aspoň bude mít Terezka víc prostoru na svůj boj proti humoru a komukoliv s jiným názorem, aby ta jediná správná pravda a láska konečně zvítězila...

1 0
možnosti

No "starosta" Gazdík je ještě větší slizoun a oportunista než Kalousek, proti němu jsou Gross a spol. jen drobní zlodějíčci... Kdykoliv se objeví ten jeho neupřímný xicht, mám nutkavou potřebu umýt si ruce - nejlíp dezinfekcí.

6 0
možnosti
MN

Napsal jste to moc hezky, mluvíte mi z duše.

0 0
možnosti
LC

věnuji TOP s radostí pietní vzpomínku

Kchárl s čírem a přemluv bábu, přemluv dědka nemusím, jo ještě když se kecaj blbosti , spím, takže mluvím ze spaní

3 0
možnosti
  • Počet článků 6540
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1312x
Jsem velice často nespokojený občan, čtenář, divák, posluchač. Prostě hrůza!

 V roce 2016 jsem  ukončil  oficiální  působení a s ohledem  na  praktiky zdejších adminů  jsem  přešel  do místního  "disentu". : - )

Publikuju  zde už  výhradně jen   na soukromém blogu, který se nezobrazuje na  hlavní straně.

 

Seznam rubrik

Oblíbené články