Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JK

Pán Harvánek, díky za článok. Po dlhom čase som si pozrel aspoň časť Otázok VM - samozrejme ten záver. A urobilo mi to celkom dobrú náladu...

0 0
možnosti
Foto

O81t39a51k15a31r 91S66e44k48l

20. 10. 2014 16:55

Zeman jest opravdu srandista No 1. Některé jeho činy či výroky už nyní vešly do dějin- Scénka s korunovačními klenoty , záchrana na nafukovacím člunu , "chřipka" na Ukrajině.

Není špatné ,když král má šaška. Tragické je ,když se z krále šašek stane.

Michala Kocába dnes moc nemusím - multikulti politika a pod. S Ukrajinou však pravdu asi má.

Mimochodem , jeho role při odsunu ruských vojsk mu zajistí v čítankách určitě důstojnější roli než mnohých politiků -šašků.:-P

1 5
možnosti
KD

Kmoníčkovi ( Zemanovi ) se povedl fór roku. A Kocáb s Moravcem koukali jak telata na nová vrata. A Fulle se tvářil diplomaticky, myslel na budoucnost.;-D

9 1
možnosti
AS

A19d92a16m 91S94t58a72v36a

20. 10. 2014 9:33

".....výraz vyjeveného Michaela Kocába...": Jo, MIchaele Kocábe, je velký rozdíl mezi husity, bojovníky za pravdu a křížáky, hájícími  pravdu vyvolených. Smutné, ale vy jste se zařadil do toho vojska tzv. vyvolených.

5 1
možnosti
SN

:-)  POdíval jsem se na to z archivu před chvílí, s jasnou hlavou. Při pondělním ránu jsem se velmi pobavil . R^

5 0
možnosti
LC

tak jsem si to našel a zasmál jsem se , najel jsem raději hned až na konec , pud sebezáchovy

13 0
možnosti
Foto

O55t33a59k74a47r 56S56e57k65l

20. 10. 2014 16:47

ad 54944)

To máte asi k svátku . Dnes ho má Vendelín:-).

1 0
možnosti
  • Počet článků 6540
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1312x
Jsem velice často nespokojený občan, čtenář, divák, posluchač. Prostě hrůza!

 V roce 2016 jsem  ukončil  oficiální  působení a s ohledem  na  praktiky zdejších adminů  jsem  přešel  do místního  "disentu". : - )

Publikuju  zde už  výhradně jen   na soukromém blogu, který se nezobrazuje na  hlavní straně.

 

Seznam rubrik

Oblíbené články