Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Škoda, že jsem nestála někde opodál. Řekla bych mu, to není žádný dědek, to je slavný bloger. Ovšemže jen za předpokladu, že vypadáte jako na té fotce a že bych Vás tedy poznala ;-)

0 0
možnosti
Foto

I43v12o 35C80i22l75i22c71h

22. 10. 2014 18:06

Cikáni jsou největší rasisté, které jsem měl kdy možnost poznat a jsou plně přesvědčeni o své nadřazenosti nad všemi ostatními rasami i etniky, tak se tolik nedivte ;-)

3 1
možnosti
Foto

Jsou opravdu manuálně zruční a pěkně drží pohromadě. Specielně v krádeži kabelek a peněženek. Jsou hbití - i když pachatele chytíte s křikem při činu, je stejně pozdě,  protože nedaleko se jen mihne jeho komplic, který s úlovkem peláší pryč.

2 1
možnosti
Foto

Po delší době s Vámi mohu souhlasit. R^

2 1
možnosti
JC

Karma jak hrom a skoro nikdo v diskusi... Inu, o svobodě slova si už mnoho lidí iluse nedělá; lidé se bojí důsledků svých slov, měla-li by být upřímná.

4 1
možnosti

Asi čekali na stipendium, aby mohli studovat na VŠ obor Sociální studia a rychleji vypisovat formuláře žádostí o nejrůznější dávky... Budoucí romská elita...

7 1
možnosti
Foto

Já místo telepatie v podobných případech vystačím s tím, že řeknu "s dovolením"; zatím mi to stačilo...:-)

1 1
možnosti
  • Počet článků 6540
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1312x
Jsem velice často nespokojený občan, čtenář, divák, posluchač. Prostě hrůza!

 V roce 2016 jsem  ukončil  oficiální  působení a s ohledem  na  praktiky zdejších adminů  jsem  přešel  do místního  "disentu". : - )

Publikuju  zde už  výhradně jen   na soukromém blogu, který se nezobrazuje na  hlavní straně.

 

Seznam rubrik

Oblíbené články