Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
BM

Mne paní Marta bere i dnes. Pořád zůstala svá.. A proč se neměla vyjadřovat k politice, když  právě kvůli ní obětovala svojí kariéru.. Asi to bude tím, že zastává odlišné názory od těch Vašich, že???

3 0
možnosti
VJ

Díky Vám, pane Havránku za to, že píšete. Mé pocity se s těmi Vašimi většinou vzácně  shodují, navíc nejste líný to naklepat do klávesnice (dříve hodit na papír). Je dobře, když se člověk může s někým ztotožnit. Slzel jsem kdysi pro Martu také, ale na ten medailon bych se dnes už podívat nedokázal.

3 1
možnosti
AS

A73d44a18m 54S73t64a19v21a

18. 11. 2014 11:36

Ten medailón byl pro mě nádherný!! Více méně se vším všudy... Ale zalapal jsem po dechu, když paní Sommerová tam vmontovala ty hrůzné záběry z pařížské revoluce zjara ´68, kterou inicioval otec Zelených ultramarxista  bezskrupulózní Daniel Cohn-Bendit. Byl to obraz toho, jak si Daniel Cohn - Bendit a Zelení i naši!  představují EU. A k těmto Zeleným se, podle svých slov, hlásí Karel Schwarzenberg! A k nim se hlásil, podle jeho vlastních slov, i  Václav Havel, a kdykoliv Daniel Cohn Bendit přijel do Česka naše Zelené školit, tak Václav Havel ho přijal k osobním rozhovorům.

9 0
možnosti
  • Počet článků 6540
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1312x
Jsem velice často nespokojený občan, čtenář, divák, posluchač. Prostě hrůza!

 V roce 2016 jsem  ukončil  oficiální  působení a s ohledem  na  praktiky zdejších adminů  jsem  přešel  do místního  "disentu". : - )

Publikuju  zde už  výhradně jen   na soukromém blogu, který se nezobrazuje na  hlavní straně.

 

Seznam rubrik

Oblíbené články