Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JK

Ja to tvrdím už dávno, že v Bruseli besnie veľmi nákazlivá choroba: eu-stupíd-ia... :-)

Stačí relatívne krátky pobyt, a človek  bez pevných morálnych koreňov a zásad jej okamžite podľahne...

Svoje by o tom mohla hovoriť aj bývalá slovenská premiérka. Stačilo jej niekoľko krátkych návštev v Bruseli a názory na mnohé zásadné témy zmenila o 180 stupňov... Dokonca kvôli Bruselu dobrovoľne spáchala politickú samovraždu a nepriamo spôsobila pád vlastnej vlády. Z tohto "hrdinského činu" spáchaného v mene Bruselu, resp. Grécka sa slovenská pravica doteraz nespamätala.

0 0
možnosti
Foto

Paní Jourová mírně provokuje, (možná jen ženy) příkladem, že lze všechno zvládat klidně s malým úsměvem. I vězení. I komisariát EU. Všechno ostatní bez pochyby též.

(I klobouček má odvážný do míry "jentaktak!").

0 0
možnosti
BT

Vtom klobouku, taky něco skrývá, taky jsem si všiml, že by prachy ?? Je hezoučkej !! Jako závistivec musím však podotknout, ten musel stát prachy a Né malé !! Tak hurá na Bruselu nebo snad do Ru...??

0 0
možnosti
Foto

Máte pravdu. Mnozí už újmu na duševním zdraví pocítili. Otázka je, zda za to může opravdu Brusel. Vlastně ano, když se někdo stále rozčiluje kvůli pomazánkovému máslu a rumu. Ježíšmarjá, a ty žárovky!!!

2 0
možnosti
VT

A při tom se jedná o takové geniální myšlenky nejlepších mozků.

3 0
možnosti
MN

Vždyť ona v tom svém zbytečném a nadbytečném portfoliu eurokomisařky už skoro nic jiného na práci nemá než dotahnout po své předchůdkyni prosazení kvót na ženy.

No a co, proč nedělat ze sebe pitomce za takové prachy!

1 0
možnosti
MK

No ona byla namočená k kauze Budišov, soud ji sice osvobodil, ale já v její nevinu nevěřím.  Ale jinak povinností Euro(rudého)Komisaře je prosazovat politiku EU bez ohledu na národní zájmy své vysílatelské země. Já bejt v nějaké funkci, kdybych s ní musel !!!!!! jednat, tak bych ji briskně poslal tam, odkud přišla (každý ať si dosadí, co chce¨), já slušně říkám do Brusele;-O

0 0
možnosti
Foto

Paní Jourová, vraťte se domů, ať nedopadnete jako pan Havránek. Ten tam musel být hodně dlouho.

2 2
možnosti
JB

Pan Havránek se mi jeví jako rozumný člověk.

0 1
možnosti
JC

Z EU je nutno co nejrychleji vystoupit.

1 0
možnosti
Foto

Tak vystupte. Nebo si dejte na dům ceduli: Tento objekt není členem EU. A budete mít klid.

0 0
možnosti
Foto

Tak ono to nebude ani tak změnou psychiky, jako spíš tím, že to má v náplni práce. 

Já jsem třeba velký odpůrce současného využívání obnovitelných zdrojů, ale kdybych je měl v Bruselu ve svém portfoliu, tak co bych asi tak mohl dělat? 

Položit ten džob?

0 0
možnosti
MT

Vitejte v tom Cesko-Evropskem absurdistanu. ;-D

2 0
možnosti
  • Počet článků 6540
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1312x
Jsem velice často nespokojený občan, čtenář, divák, posluchač. Prostě hrůza!

 V roce 2016 jsem  ukončil  oficiální  působení a s ohledem  na  praktiky zdejších adminů  jsem  přešel  do místního  "disentu". : - )

Publikuju  zde už  výhradně jen   na soukromém blogu, který se nezobrazuje na  hlavní straně.

 

Seznam rubrik

Oblíbené články