Diskuse

Na Zemana!

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

O91t40a78k94a74r 78S94e55k55l

19. 2. 2015 16:13

Zeman je hulvát s nulovou schopností empatie. Absolutně neuzná žádnou svou případnou , byť nepopiratelnou chybu. Typický jedináček vychovávaný pouze matkou.

Nyní je na pořadu dne jeho "státnická" cesta do USA. Nikým nezván . Jak příznačné.

Tak mne napadlo - budou ho "šacovat" na letišti jako normálního smrtelníka ? Budou se ho ptát na účel cesty ?

Kdyby ho tak chtěli nepustit na území USA. Byla by to taková drobná radost.:-):-):-)

0 6
možnosti
JO

Mně to připadá jako dobrý nápad. Stálo by to hodně peněz, ale těžko by nám pak, po takovém příkladném humanitárním kroku, mohl někdo vnucovat uprchlíky, které tu stejně nikdo nechce a ani oni by se u nás necítili dobře. Těm uprchlíkům by to tam pomohlo.

Je třeba dát EU najevo, že jsme ochotni pomáhat na místě.

5 0
možnosti
AS

A88d61a38m 10S87t49a67v44a

19. 2. 2015 13:21

"....Na Zemana!...": Hurá! Má pravdu!

4 1
možnosti
JP

Co já pamatuji, tak vrchním velitelem naší armády byl a je prezident. Nemocnice je vojenská. Tak si myslím, že má do toho co mluvit.

12 0
možnosti
ZB

Pokud by někdo vysílal nemocnici do Jordánska,je to vláda.A ta také rozhodne.Zeman nikoho nikam vysílat nemůže a vydávat myšlenku,jejíž realizace je pouze na začátku za hotovou věc a svůj vlastní nápad je dost směšné.Pokud se Zeman při mnoha příležitostech sám ztrapňuje,nemůže se divit,že je označován za hlupáka.Co myslíte, omluví se za svůj "správný citát" a plivnutí na Peroutku...?Slušný člověk se za své chyby omlouvá,egoista je nevidí a ná své hlouposti setrvává....

2 13
možnosti
MJ

No jenže Zeman je prezident a ten je jak známo nejvyšší vojenský velitel a tady se jedná o vojenskou polní nemocnici, tak nevím jakéjsou koho pravomoce.

9 0
možnosti
ZH

Já jsem Miloše Zemana se skřípěním zubů proti Karlovi volil. Dnes s  některými jeho názory, hlavně z oblasti zahraniční politiky, kde jde proti mainstreamu, souhlasím.                                                                               Karma. R^

12 0
možnosti
Foto

S tou spálenou zemí se tenkrát Zeman ještě hodně krotil. Kdyby Klaus tenkrát v roce 1997 pokračoval se svými "balíčky," je dnes ČR v podobném srabu jako dnešní Řecko.

3 4
možnosti
MM

On to ovšem prezentoval jako jasnou a domluvenou akci a přitom Generální štáb i MO jsou tímto prohlášením zaskočeni, příprava by trvala půl roku, kdo to zaplatí, ví se jestli s tím bude Jordánsko souhlasit? O ničem jiném ČT neinformovala.

2 4
možnosti
JC

Jedno z mála mobilisačních opatření a trvalo by půl roku? Já mám za to, že 6 hodin.

5 0
možnosti
Foto

Já měl ze Zemana vždy smíšené pocity. Ale to proti němu předvádějí média, nejen. ČT je naprostý úděs a běs.

15 0
možnosti
BM

Ale on si začal, DOBŘE MU TAK!!

2 10
možnosti
Foto

J31i95ř71í 74F22e34i12x

19. 2. 2015 11:32

Taky jsem tomu samolibému hulvátovi nikdy nemohl přijít na chuť a ani se tak nikdy nestane...

3 6
možnosti
SB

Nikdo vás nenutí ho milovat, ale neměl by platit ani opačný extrém, tedy že cokoli řekne, je ihned kritizováno už proto, že to řekl on. A především by jeho výroky neměly být nikdy převráceny. Cokoli kdokoli řekne, by mělo být chváleno, nebo naopak kritizováno přesně tak, jak to příslušný člověk řekl. Když Hitler řekne, že 1+1=2, tak by to nemělo být kritizováno jenom proto, že to řekl Hitler.

12 0
možnosti
  • Počet článků 6540
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1312x
Jsem velice často nespokojený občan, čtenář, divák, posluchač. Prostě hrůza!

 V roce 2016 jsem  ukončil  oficiální  působení a s ohledem  na  praktiky zdejších adminů  jsem  přešel  do místního  "disentu". : - )

Publikuju  zde už  výhradně jen   na soukromém blogu, který se nezobrazuje na  hlavní straně.

 

Seznam rubrik

Oblíbené články