Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JR

J74a36n 55R84e25j95ž22e29k

7. 3. 2015 2:33

Tak to vypni, milicionáři Havránku a uleví se Ti.

0 0
možnosti
PK

P83a20v37e97l 22K32u43l28a

5. 3. 2015 17:11

A já myslel, že vy :-)

0 0
možnosti
Foto

Zopakujte si tak pátou třídu. ČT vždycky slouží LIDU!Tak bylo, tak je, tak bude. Pro lid každé dobré ,,blude".;-)

1 0
možnosti
JC

Českou televizí pohrdám a nesleduji ji. Občas výjimečně něco na druhém programu, ale nedá to víc než hodinu týdně. Česká televize by mne nemohla donutit k teroristickému činu tvrdšímu než umístění psího lejna na rohožku před vstupem.

Ale Nova, ta mi pije krev. Naprosto bych pochopil, kdyby někdo vyhrožoval Nově, že neskončí-li s tou šílenou "Růžovkou", umístí do jejich budov zápalné bomby a kontejnery s bojovými plyny.

5 0
možnosti
JH

Komerční  stanice, až na zanedbatelné výjimky, mě nedokážou rozčíiit. Prostě dělají kšeft, využívají faktu, že až třetina populace má náběh k demenci. S veřejnoprávními médii je to jinak. Nejde ani tak o ten povinný poplatek, ale, že tím pádem ze mne činí i spoluviníka...

5 0
možnosti
Foto

Nejsem a priori milovníkem ČT. Považuji však její zpravodajství za přiměřené , některé komentáře se mně líbí , jiné ne. Jsem ale velikým odpůrcem nyní velmi frekventovaných názorů části blogerů na tuto organizaci. Kolo by si o ni neopřeli. Absolutně ji odsuzují , řekl bych , že se rekrutují z levé strany politického spektra.

Kdyby ( jak říká kolega Hermanek byly v potoce...) to šlo , nechal bych zpravodajství dělat třeba týden autora tohoto blogu třeba s panem senátorem Velebou. To by bylo podíváníčko.

Nemohu  nevzpomenout komentáře ČT1 tuším předevčírem o návštěvě MZ v USA. Zmínka o návštěvě proběhla jako předposlední ve zprávách cca v 19.40 hod. Ve zkratce ...MZ se zúčastnil setkání izraelského premiéra s proizraelskými senátory a pronesl projev odměněný potleskem. Konec - bodka. To mohl poslat zdravici a neplýtvat státními prostředky na cestu , na které ho americká strana zjevně ignorovala. Pan senátor Veleba by z toho udělat 10-ti minutovou reportáž , rozhovor , kamera , popelníček.;-D

0 1
možnosti
Foto

J49i11ř61í 12F90e74i96x

5. 3. 2015 10:03

Jejich zpravodajství (ČT1) se po příchodu Dvořáka změnilo k nekoukání. Bez ladu a skladu, samé grafy a přepočty na fotbalové stadiony... Zlaté z domova, ze světa, kultura , ekonomika jako bylo kdysi. Dnes hlavně tři kroky ke kameře, postavit na značku, správně natočit nožku a důležitě ťukat na tablet, to by jim šlo

1 0
možnosti
AS

A29d25a96m 98S26t30a88v92a

5. 3. 2015 7:59

... anebo by stačil bič: na vypráskání ven.

2 0
možnosti
  • Počet článků 6540
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1312x
Jsem velice často nespokojený občan, čtenář, divák, posluchač. Prostě hrůza!

 V roce 2016 jsem  ukončil  oficiální  působení a s ohledem  na  praktiky zdejších adminů  jsem  přešel  do místního  "disentu". : - )

Publikuju  zde už  výhradně jen   na soukromém blogu, který se nezobrazuje na  hlavní straně.

 

Seznam rubrik

Oblíbené články