Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Již mne také pan Moravec vícekrát dohřál, že jsem napsal článek, ale mírně bych obohatil kategorický titulek: dobrý rétor, manipulátor s argumenty, skákáním do řeči ponechání v diskusním prostoru jen to, co se mu hodí a posléze vymývač mozků málo informované veřejnosti za jejich peníze.

2 0
možnosti

A88d83a14m 13S58t28a17v77a

4. 5. 2015 11:57

Všiml jsem si, jak veřejně působící pozvaní děkují za pozvání, že ve Veřejnoprávní televizi mohli povědět něco veřejnosti. Poněkud mě to zaráží. A navíc, jak se téměř všichni podřizují manipulaci moderátorem, i Václavem Moravcem, aniž by reagovali na sebestupidnější manipulující otázky. Odpovídají, jakoby byli pod nějakou drogou, aniž by si dovolili poznamenat, že ta či ona otázka ze strany moderátora je pod jejich úroveň.

8 3
možnosti

Tak já si myslím, že největší vymývač mozků je pořad s paní Jílkovou.

3 1
možnosti

Tam je to jen bohapustá rvačka.

3 0
možnosti

Subjektivní pocity bez objektivního nálezu.

4 2
možnosti

Subjektivní a pravdivé.

3 0
možnosti
Foto

Já tedy na OVM "čumím" velmi zřídka a ještě zřídkavěji na kompletní.

Ale jedno je VM nutno přiznat, je velmi šikovný manipulátor.

A na vymytí mozku musí být vždy dva. Vymývač a vymývaný.

A možná proto tak často narážím, protože si od Pánů Těšínských a dalších jen velmi nerad nechám tu svou mozkovnu vymýt a oni pak prskají, že je neposlouchám, že se jimi neřídím.

A v tom je přesně ten vtip: Nenechat se propagandou, ať už je jakákoli, řídit.

7 0
možnosti

1. Mozkovna se nechá vymýt pouze v případě, že existuje,

2. Naprostá většina z nás nikdy neměla řídícího důstojníka.

5 2
možnosti

kruciš tak proč na to čumíte a necháte si vymývat mozek, vy nemít televizi tak se vám zhroutí svět

5 2
možnosti
Foto

Gdyby to človjek nevyděl, tak to nemuže commentovat, zse?

2 0
možnosti
  • Počet článků 6540
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1312x
Jsem velice často nespokojený občan, čtenář, divák, posluchač. Prostě hrůza!

 V roce 2016 jsem  ukončil  oficiální  působení a s ohledem  na  praktiky zdejších adminů  jsem  přešel  do místního  "disentu". : - )

Publikuju  zde už  výhradně jen   na soukromém blogu, který se nezobrazuje na  hlavní straně.

 

Seznam rubrik

Oblíbené články