Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JK

Bobe to je tááák vtipný. Bobku já se táááák těším, zítra máme zase pana Havránka a jeho dva obvyklé články.;-D

1 0
možnosti
OF

Ne že  bych neměl Karla rád, ale tohle je fakt vtipné.;-D;-D;-DR^

Pepa válí.

4 0
možnosti
BM

Já bych řekl že ve větším ohrožení je Miroslav Ransdorf. Ten si také rád schrupne při zasedání evropského parlamentu či dokonce na sjezdu své rodné strany! A především má ke korejským soudruhům blíž...

6 0
možnosti
VT

To je pro pana Schwarzenberga docela vážné varování. Ať si do kufru přibalí krabičku zápalek, aby si mohl podepřít víčka. :-)

5 1
možnosti
MM

Chcete tím naznačit, že Zeman je jako Kim Čong-un?

10 0
možnosti
JH

Když jsem si tuhle větičku přečet, říkal jsem si  s despektem - no, jo - Mudra! Pak mě ale zarazilo těch pět plusů - to mi snad něco uteklo? Jenže potom jsem si přečetl ten seznam plusařů a hned jsem byl doma....:-)

3 4
možnosti
  • Počet článků 6540
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1312x
Jsem velice často nespokojený občan, čtenář, divák, posluchač. Prostě hrůza!

 V roce 2016 jsem  ukončil  oficiální  působení a s ohledem  na  praktiky zdejších adminů  jsem  přešel  do místního  "disentu". : - )

Publikuju  zde už  výhradně jen   na soukromém blogu, který se nezobrazuje na  hlavní straně.

 

Seznam rubrik

Oblíbené články