Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Až vypukne občanská válka, nepokoje, které vidíme ve Francii, tak jí tu cenu seberou? :-/

http://jardanovak.blog.idnes.cz/c/475329/cerny-scenar-pro-evropu.html

0 0
možnosti

Vás ráno neprobouzí manželka nebo milenka? Pokud ne, pořiďte si aspoň medvídka mývala.

0 0
možnosti
Foto

O57t79a 42V75á37l30e57k

9. 10. 2015 13:17

Zase vedleRv

4 1
možnosti

Macocha Europy...to je polsky.  Mám z vás upřímnou radost. Konečně jste se začal učit světové jazyky.:-P

0 0
možnosti

J34a62n 46D90v77o75ř94á62k

9. 10. 2015 11:34

Nobelovu cenu míru za rok 2015 získává Tuniský kvartet pro národní dialog za rohodující kroky při ustanovení pluralitní demokracie po Jasmínové revoluci v roce 2011.

„Kvartet byl založený v létě 2013, když byl demokratický proces v ohrožení.“ Obnovili mírový proces, když byla země na pokraji občanské války,“ řekla představitelka Nobelova výboru novinářům

Zdroj: http://zpravy.idnes.cz/nobelova-cena-miru-0n1-/zahranicni.aspx?c=A151009_095942_zahranicni_aba

V

3 0
možnosti

V posledních letech je Nobelova cena za mír cejchem a Kainovým znamením - takže nominace Frau Merkel je v pohodě;-)

5 2
možnosti

To vše vysvětluje.

Na nobelovu cenu za mír, že se dává jako welcome drink nebo klíčenka při vstupu na výstavu, jsem si zvykl, ale že chtějí jmenovat Saudskou Arábii, aby předsedala institutu OSN pro mezinárodní lidská práva, to mě vyráží dech ještě teď.

1 0
možnosti
  • Počet článků 6540
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1312x
Jsem velice často nespokojený občan, čtenář, divák, posluchač. Prostě hrůza!

 V roce 2016 jsem  ukončil  oficiální  působení a s ohledem  na  praktiky zdejších adminů  jsem  přešel  do místního  "disentu". : - )

Publikuju  zde už  výhradně jen   na soukromém blogu, který se nezobrazuje na  hlavní straně.

 

Seznam rubrik

Oblíbené články