Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AK

Tentokrát bez karmy. Je zajímavé proti čemu se "naši" poslanci vymezují a zároveň všechny klíčové věci, které jdou z EU lokajsky odkývou.

Argumenty těch poslanců jsou pak naprosto hloupé, protože, kdyby padl Izrael, nejenže nepadne Evropa, ale navíc velmi brzy skončí celý blízkovýchodní konflikt. A řeči o jediné "demokracii" jsou pro znalce poměrů už naprosto úsměvné.

2 3
možnosti
JH

Obávám se, že jste úplně vedle...

6 2
možnosti
MR

M46i74l47a50n 29R80a95d66e24k

18. 12. 2015 17:48

Obcas muze byt clovek na ceske politiky hrdyR^

2 2
možnosti
Foto

Takhle pracuje moloch EU !

V tak nebezpečné světové situaci před výbuchem - se vrhá diskriminací zboží na stát Izrael - jediný mírumilovný, kultivovaný národ na Blízkém východě, který statečně bojuje o denní přežití !

Hnusné ! Podlé ! Nehumánní !

5 3
možnosti
Foto

Všechno je jednou poprvé. Pan Havránek poprvé pochválil poslance, já jsem mu mohl poprvé dát karmu. Pouze jsem nepochopil, kdo jsou hlupáci v názvu článku.

2 1
možnosti
JH

Jen se nedělejte! Ale pro jistotu, jde o oslovení všech těch Evropanů, kteří si nevidí na špičku nosu, kteří stojí za nápadem označovat "židovské" zboží

4 2
možnosti
Foto

„Je to novodobý projev antisemitismu části evropských elit. Na rozdíl od svých sousedů nemá Izrael ve své politice zničení svého souseda.

Joj, ale toto je jenom poloviční pravda, že ano?

Skutečnost je ještě horší. Izrael odmítá uznat, že nějaký takový soused existuje. Je paradoxem, že Deklarace nezávislosti se odvolává na dokument, který nařídil tohoto souseda uznat i velikost jeho domu. Vše co nadto jest, od ďábla jest.

Nalijme si vždy čistého vína.

2 7
možnosti
VC

Naprosto souhlasím s prvním odstavcem. Tím ostatním jste svůj příspěvek naprosto znehodnotil.

5 1
možnosti
ZD

možná to nevíte ...ale za komunistů se zboží z Izraele označovalo jako neutrální a nebo jiné...píši o dovozu ovoce zelenina..jednalo se vesměs o citrusy...hezký den všem...ZD...;-);-);-)

0 0
možnosti
ZK

Kdyby Zaorálek takové usnesení nechtěl, tak by přes vládní poslance neproslo.

0 0
možnosti
JH

Je před vánocemi, a tak Vám nebudu brát iluze o schopnostech toho tlučhuby působit na rozhodování stranických kolegů a koaličních poslanců..:-)

4 0
možnosti
MP

I já zaznamenal onen záblesk zdravého rozumu v našem parlamentu, takže, pane Havránku, ode mě KarmaR^. Mimochodem; byl jsem připraven takto označené zboží upřednostňovat, kdyby ten nesmysl prošel.

21 3
možnosti
  • Počet článků 6540
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1312x
Jsem velice často nespokojený občan, čtenář, divák, posluchač. Prostě hrůza!

 V roce 2016 jsem  ukončil  oficiální  působení a s ohledem  na  praktiky zdejších adminů  jsem  přešel  do místního  "disentu". : - )

Publikuju  zde už  výhradně jen   na soukromém blogu, který se nezobrazuje na  hlavní straně.

 

Seznam rubrik

Oblíbené články