Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MM

Já bych to tak nedramatizoval. To, že to tu blbe je známo již několik let. Je to dáno i tím, že jde o naroubovaný slovenský SW. Když jsem o tom před časem diskutoval s Honzou Dvořákem, říkal mi, že si nový vlastní SW idnes.cz dovolit nemůže. No nevím, ale pokud není 200, max. 300 tis. na SW, pak se holt nemůžeme divit, že to blbne. Mně ve statistikách zmizela karma u všech blogů od 11.9. až ke dnešku, dnešní bloh vykazuje 35 shlédnutí, přitom na toplistu jich má pomalu trojnásobek. Nehroutím se z toho. Zatím ještě mohu psát, i když jen soukromě.

Víc než ta počitadla či neměření karmy mne míchají jiné věci. Třeba to, že neplatí stejná pravidla pro všechny. Já jsem zablokován třeba za to, že napíšu, že z migrantů je jen 10% uprchlíků před válkou. To, že to prohlásí několik evropských premierů, že to zveřejní zpravodajské služby je jedno. Nedoložil jsem oficielní statistiky a tak jsem zablokován.

Ale když někdo napíše dehonestující blog proti Zemanovi, Putinovi, či tvrdí, kdo sestřelil letadlo nad Sinaí, ten nemusí dokládat nic, ani zdrojovat. To mne míchá. A to, jestli nejde nějaké počitadlo, či měření karmy je mi fuk. Kvůli tomu nepíšu.

0 0
možnosti
EVM

Důležité je, že se máme a jsme tady a teď, pánové...;-)

V[>-]

1 0
možnosti
JN

No já bych spíše řekl, že dnes funguje měřič karmy, ale měřič návštěvnosti nikoliv - např. pan bloger Kavka má v tuto dobu karmu přes 36 při 144 přečteních, což je nejspíš nereálné. :-)

I když možná že teď k večeru již nefunguje ani jedno, ani druhé... 8-o

0 0
možnosti
PB

..... to finále by ušlo,- ešče že tam nemrskli "Zachraň Němce !"

1 0
možnosti
Foto

R^,,Zachraň se, kdo můžeš!"

Klídek. Sice se vlastně stojí v septiku a je to až pod bradu, ale dokud se nedělaj vlny, porád dobrý;-)

3 0
možnosti
MD

Alchymiste pouzivali opakovanou destilaci k ziskani kamene mudrcu. Jeste jedna ci dve destilace a mate ho. A s nim uznani jako alchimista par excellence.

2 0
možnosti
JH

Díky, to zná nadějně...

1 0
možnosti
JM

Pane Havránku, nevím jestli někde nemluvíte do zdi, ale mě oslovujete a navykl jsem si k Vám chodit na návštěvu. Na komentář k Usnesení k 27. kongresu ODS jsem moc zvědavý.

0 0
možnosti
JH

Nevím, neznám, ale těch deset minut z projevu předsedy Fialy si mi opravdu libilo. Bylo to vtipné i pravdivé....

2 0
možnosti
RS

Pane Havranek, Vase blogy zacinam met rad.

1 0
možnosti
JH

Díky,.ale není na to už trochu pozdě?

2 0
možnosti

nebojte se, vaše moudra se k lidem dostávají stále ;-)

1 0
možnosti
JH

To jse snad dobře....

0 0
možnosti
BL

Tak to tričko chci moc, geniální zkratka. I když dosti smutná.

díky za tip!!

0 0
možnosti
JH
  • Počet článků 6540
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1312x
Jsem velice často nespokojený občan, čtenář, divák, posluchač. Prostě hrůza!

 V roce 2016 jsem  ukončil  oficiální  působení a s ohledem  na  praktiky zdejších adminů  jsem  přešel  do místního  "disentu". : - )

Publikuju  zde už  výhradně jen   na soukromém blogu, který se nezobrazuje na  hlavní straně.

 

Seznam rubrik

Oblíbené články