Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Pan Hermánek opět zvládne diskusi sám. Vše zná a rád vysvětlí. Přesné zprávy z Ukrajiny i ze světa. Ověřené. Vlastní zkušenost.

0 0
možnosti

P62e35t84r 31B52r10o31ž

22. 2. 2016 21:11

Bylo by to k smíchu, kdyby to nebylo k pláči. To co se prezentuje jako "objektivní, vyvážené zpravodajství...."

0 0
možnosti

..... mi to dycky takhle stačí,- to přelouskám tady, zorientuju se, v ČT všechno při starým, tak proč se vo tu špínu v reálu votírat a čumět na to když se mi posledních deset járů daří v poho chrápat ?! R^

0 0
možnosti

I kratky navrat na vase stranky je skvely. Tady se clovek alespon KONECNE dozvi, ze jedinec vidici v parku poskakovat cerneho kosa se zizalou v zobacku popisovaneho pak vecer ve zpravach Ct jako fialoveho zpivajiciho operni arii z Aidy je roztleskavacem Kremlu.

4 0
možnosti
Foto

Tak já jsem si to teď pustil, ale nezíral jsem monotónně do obrazovky. Připravoval jsem oběd a brambory se teď vaří.

Nemyslím, že by se ten poslanec (asi komunistický) nechal nějak zatlačit do kouta a řekl to, co říci měl.

Jak o kořenech ukrajinské krize, tedy Majdanu, tak o současné situaci na Východě Ukrajiny.

A to, co říkal, byl pravda. Žádní ruští vojáci, zato však načuření místní, kteří jsou odhodláni svoji zem bránit a to hlavně proti operetní ukrajinské armádě s jejími 40 různými bataliony.

A právě doběhla část s Mozartem a já se táži, zda se notovému zápisu říká libreto? Libreto, podle mě, je text opery.

6 6
možnosti

;-D;-D;-D"Načuření místní" rusáci, které zvedli z postelí ruské speciální jednotky, ruská TV a ruská propaganda, ruská armáda vyzbrojila a velela (Strelkov) a ruská armáda zásobuje....jasně, "žádní ruští vojáci";-D;-D;-D

7 5
možnosti
Foto

O16t25a 44V27á44l17e97k

17. 2. 2016 11:41

Pan Havránek se stal skutečnou celebritou. Článek renomovaného reportéra pojednává (nejen) o něm (viz odkaz). Blahopřeji!

http://nazory.aktualne.cz/rozhovory/marek-wollner-na-ceskou-televizi-utoci-roztleskavaci/r~f883d3f6d3e411e5a0ca0025900fea04/

6 2
možnosti

Blahopřání Josefovi, roztleskávači kremelské propagandy....:-)

4 2
možnosti

Evidentně sledování ČT vám neprospívá, nebylo by lepší zanechat toho trápení a konečně podat přihlášku do KSČM?

5 7
možnosti

Díky za tu starost, ale myslete také trochu na sebe:-)

3 2
možnosti
Foto

J41a80k82u63b 54R27o10t47h

17. 2. 2016 10:54

Zločin? I kdybyste se uštěkal, tak vést rozhovor s komunistickým lhářem a mlžičem takovým způsobem zločinem není a bude jen v případě, kdy vaši kámoši komouši (a jejich kámoši náckové) opět budou psát zákony podle svých představ.;-€

4 7
možnosti

Úplně nejhorší jsou tihle sprostí podezřelí...:-)

7 2
možnosti

Já na to nemám nervy, abych se na ČT díval. Radši kydat skutečný hnůj a vyvážet žumpu než poslouchat redaktory ČT.

Doporučuji Vám tento zajímavý pohled:

http://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Kalousek-jako-rusky-agent-Mozna-to-nebyl-jen-Zemanuv-bonmot-naznacuje-renomovany-bezpecnostni-expert-422178

2 4
možnosti
Foto

Jo Parlamentní listy to je pravé ořechové;-D;-D

1 2
možnosti

To vase, ze i komunista muze mit pravdu je chytry tah 'jezdcem'. Par pescu soupere se vyda zcela nechraneno 'rozumem' vpred. Pak je budete uz jenom 'sbirat'. Jednoho po druhem.

4 6
možnosti

Ano, je lepší mýliti se s Obamou než mít pravdu s Putinem;-)

6 2
možnosti
  • Počet článků 6540
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1312x
Jsem velice často nespokojený občan, čtenář, divák, posluchač. Prostě hrůza!

 V roce 2016 jsem  ukončil  oficiální  působení a s ohledem  na  praktiky zdejších adminů  jsem  přešel  do místního  "disentu". : - )

Publikuju  zde už  výhradně jen   na soukromém blogu, který se nezobrazuje na  hlavní straně.

 

Seznam rubrik

Oblíbené články