Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

A co regionální vysílání ČT v polštině?

Kdysi bylo ve čtvrtek . Už jsem se dlouho nedíval ?: Je důvěryhodné ?

Chytáte ho i v Praze ?;-D

0 2
možnosti

Odpověď O. Pepa mě nemá rád.:-(

Tak to už mi zbývá jen jeho blog a Rádio Jerevan.;-D

0 1
možnosti

Ano, nedá se ani na mne spolehnout. Ten Šebrle opravdu nehlasí na Barrandovu, jak jsem původně zmínil. No, alespoň jsem tedy pár lidičkám tady udělal radost....:-)

1 0
možnosti
Foto

Barrandov nebo Prima, hodinky nebo holínky, Dalmácie nebo decimálka, jak říkají Vaši spolubojovníci, vsjo ravno ;-D

0 0
možnosti
Foto

Dovolím si hodit svůj hlas. ČT24, Art, v neděli v 11 Prima "Partie", ve 12 OVM. Někdy TA3.

0 0
možnosti
Foto

ČT nevyhrála? Skandál!

Znamená to, že pan Havránek celou dobu sleduje zpravodajství, které není důvěryhodné!

2 1
možnosti

"Ano, Češi mají zjevně sklon k masochismu... "

Blíží se volby. Třeba se něco stane... Bunga bunga!

2 0
možnosti

A dyť je to jedno, Josko. Barandov nebo Prima, Šebrle nebo Fridrichová...všechno je to prolhanej majnstrým;-D;-D

9 0
možnosti

Pane Havránku, je to smutné, ale na Vás se taky nedá spolehnout. Pan Šebrle hlásí na Primě. TV Barrandov ani nezkoušejte, tam je to o ničem.

1 1
možnosti

P25a28v65e40l 76K93u49l39a

22. 2. 2016 12:17

Právě proto, to se bude kráááásně kritizovat ;-D

2 2
možnosti

Pokud se podíváme na sledovanost,má ten Váš "objektivní" Barrandov tak 2 procenta sledovanosti ze všech diváků:Barrandov patří do skupiny podnikatele Soukupa,kam nyní vstoupil i čínský kapitál a netřeba připomínat,že mediální magnát Soukup podporoval volbu Zemana,tedy až poté co jeho první kůn Fischer odpadl.Pokud chcete vidět ten největší šunt,Barrandov je jistota...Okres na severu a podobné šunty tam tečou proudem...

5 0
možnosti

Sice Šebrle je mimo dění, ale konečně máte co sledovat, jenže o čem byste stále psal, když ne o ČT?

3 0
možnosti

Jen drobna pripominka. Sledovanost a duvera jsou rozdilne pojmy. Dnes se urcite najde dost zajemcu o modifikovanou sportovni disciplinu 'hon na lisku' na 'hon na jednu nezkreslenou zpravu'. Vas bych videl jako jednoho ze zakladatelu teto discipliny.

0 0
možnosti

A napoveda rika, ze vzhledem k vyvoji nejen u nas, ale i v Evrope a zamori, ma v brzku sanci stat se olympijskou disciplinou.

0 0
možnosti
  • Počet článků 6540
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1312x
Jsem velice často nespokojený občan, čtenář, divák, posluchač. Prostě hrůza!

 V roce 2016 jsem  ukončil  oficiální  působení a s ohledem  na  praktiky zdejších adminů  jsem  přešel  do místního  "disentu". : - )

Publikuju  zde už  výhradně jen   na soukromém blogu, který se nezobrazuje na  hlavní straně.

 

Seznam rubrik

Oblíbené články