Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AN

Více takých Čechů.Však i ta Drtinová je třeba,krásně trapná,jen co je pravda.

1 0
možnosti
JM

Právě jsem dokoukal video s F. R. Čechem. /Pane Havránku, děkuji za odkaz, na DVTV se prakticky nedívám./ Ringo se držel statečně proti útokům oné prokurátorky. Daniela se v povolání mýlila. Jako státní zástupce by trumfla i paní Bradáčovou.

Ten prezident Miloš Zeman musí "určité" skupině našich občanů ale hodně pít krev. Ó, jak jsem rád, že jsem ho volil. Ano, projevuji se jako "fanda", proti kterým jsem brojil. Droga, kterou jsem videem spolykal, brzo vyprchá a budu opět normální... Bunga bunga!

Ringo! R^

3 0
možnosti
JH

Když jsem se kdysi paní Daniele ještě soustavněji věnoval, také jsem psával o prokurátorce. Myslím, že úplně nejlépe by se uplatnila v padesátých letech....

1 0
možnosti
VC

Určitě bych nechtěl srovnávat F.R. Čecha s Karlem Čapkem, ale. Karel Čapek byl různými "intelektuly", v čele s Viktorem Dykem, napadán za to, že varoval před nacistickým Německem. Máme tu zase novou hrozbu, a záse rádoby "intelektuly", kteří ostrakizují ty, co před touto hrozbou varují.

6 0
možnosti
OF

Viděl jsem ten obraz. Dobře by se hodil do Prada v Madridu. Tam je několik obrazů od Rafaela se stejným názvem / pokud si pamatuji,ale něco jsem předtím vypil/ : Sagrada familia / svatá rodina/. Dál by ho mezi ně.

Dobře by se vyjímal. Je umělecký skvost.R^;-D

2 0
možnosti
MN

Zaplaťpánbůh za každého politicky nekorektního burana jako je F.R. Čech. Bez takových by se tu pomalu už nedalo dýchat.

No a ty jeho malůvky jsou pro mě svěží dílko, které pobaví a přináší úsměv.

15 0
možnosti
NM

;-D..četl jsem přepsaný tento rozhovor a nezkrácený a musím říci,že je velká škoda,že nebyl odvysílán v Čt,protože by bylo vidět v přímém přenosu jak si Drtinová naběhla na vidle ;-D;-D

6 0
možnosti
MM

Kdyby to ČT odvysílala, byl by to další důkaz o prolhanosti a trapnosti ČT. Když to neodvysílala, je to zase velká škoda... Tak nevím..:-/

3 0
možnosti
VF

Kde se dá ten souboj Drtinová - Ringo najít? Ať jsem vzdělanější. Děkuji.

1 0
možnosti
JH

V textu je odkaz na záznam pořadu. Zde lze zase objevit odkaz na televizi, která to spáchala. Chcete-li být vzdělanější, musíte se sama trochu snažit ...:-)

1 1
možnosti
MD

Ach ti 'kumstyri', zase to nema jedna skupina z nich jednoduche. Dva stejni, stejne tvorici, takze v nasich ocich by meli byt stejne ujeti. Jenze jeden z nich tvori unijni budovatelske trenky, takze je 'cool', zatimco druhy aby se z podkrovniho atelieru stehoval do ilegality sklepnich prostor. Ale spravedlnost je spravedlnost. Az zvitezi ten 'cool' budou vsechni kreslit uz jen Mohameda.

A bude psina. Tak at se kluci tvorivi snazi. Kdyz budou hodne, bude to hodne brzo. A ten kluk sakramentska prezidentska je tomu jen na prekazku.

3 0
možnosti
VB

Rád jsem si rozhovor poslechl, byl dost výživný.Jediné co mi chybělo, bylo že se Ringo, paní nezeptal co by řekla gynekologické prohlídce na ulici a zneužití vnuka - vnučky frustrovaným afgánským uprchlíkem v městském bazénu

7 0
možnosti
  • Počet článků 6540
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1312x
Jsem velice často nespokojený občan, čtenář, divák, posluchač. Prostě hrůza!

 V roce 2016 jsem  ukončil  oficiální  působení a s ohledem  na  praktiky zdejších adminů  jsem  přešel  do místního  "disentu". : - )

Publikuju  zde už  výhradně jen   na soukromém blogu, který se nezobrazuje na  hlavní straně.

 

Seznam rubrik

Oblíbené články