Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

P33e70t64r 39P15o67l51á45k

2. 3. 2016 9:18

Jsem o dost mladsi nez vy, na ZS jsem chodil v 80. letech, ale za nas to bylo uplne stejne. Je tedy videt, ze se inkluze za komunistu uspesne posouvala kupredu. :-)

0 0
možnosti

Inkluze bude mit stejny spolecensky efekt jako vysledky 'prace' fakult socialnich studii.

3 0
možnosti
Foto

Nám se to stalo jen jednou. V páté třídě k nám propadla jedna, na které jsme my kluci mohli oči nechat, protože už toho tam vepředu měla tolik, jako italské herečky v uječených filmech s Mastroiannim. Ale moc dlouho jsme se nedívali, párkrát se ukázala v září a pak ji to mezi námi definitivně přestalo bavit.

Abych byl spravedlivý a udělal radost panu Bangovi, musím zmínit ještě Honzu F., který to s námi táhnul celých devět let. Jednu košili nebo jedny manžestráky nosil o pár dní déle, než my z majority, ale na to se tenkrát nekoukalo. Předsudky mezi námi nebyly, na nějaké to odpolední courání po ulicích chodil s námi. Školu dokončil se závěrečným prospěchem mezi 3 a 4 a asi mu to vysvědčení pomohlo k dobré kariéře, protože se za pár let začal téměř nepřetržitě vyskytovat na Arbesáku. Musel si trochu vykrmit postavu (asi tak na 150 kg), aby neklesl pod váhou několika kil zlatých řetězů. K bývalým spolužákům se vždy srdečně hlásil.

1 0
možnosti

A vidíte, kdybyste se lépe učil a neučil se jen kouřit, tak jste dnes mohl dělat admina.;-D

0 0
možnosti

Pane Havránku, když nebrblete, jste vtipný a dobrý pozorovatel.:-)

2 0
možnosti

Pane Havránku, já jsem asi chodil s Vámi do školy a snad i třídy, neboť mám naprosto stejné vzpomínky. V každém postupném ročníku nový spolužák, ze kterého se nám ten rok tajil dech;-)

10 0
možnosti

Nás třeba Danihel naučil v sedmičce, jak se tetuje. Za cigára. Já bych to viděl jako plus;-D

2 0
možnosti
  • Počet článků 6540
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1312x
Jsem velice často nespokojený občan, čtenář, divák, posluchač. Prostě hrůza!

 V roce 2016 jsem  ukončil  oficiální  působení a s ohledem  na  praktiky zdejších adminů  jsem  přešel  do místního  "disentu". : - )

Publikuju  zde už  výhradně jen   na soukromém blogu, který se nezobrazuje na  hlavní straně.

 

Seznam rubrik

Oblíbené články