Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MF

Díky pane Havránku, je vidět, že máte smysl pro "fair play" a za to máte ode mně cenu "nejvyšší karmy"!:-)

6 0
možnosti
Foto

J76a93n 53P55e94c37h62a

3. 3. 2016 23:40

JednoznačněR^R^ R^

4 0
možnosti
MM

Ze soutěže byli "vyškrtnuti", přestoře celý rok 2015 psali: Konvička, Synek, Malý a možná ještě někdo. Soutěž je za rok 2015. Není něco špatně? Z finále jste se neměl odhlašovat, je to to samé, jako by se odhlásil Laďa Konvička. Zůstaňte.R^

11 2
možnosti
AK

No, škoda, ale ode mě máte také hlas za dost často trefné, vtipné glosy na aktuální témata, které navíc tak dokážou některé zdejší troly rozpálit dobělaR^;-D

8 0
možnosti
ND

Taky jsem vám dala hlas, od vás je toto rozhodnutí (podle mě) zbytečné -vyšachovat se z této jakoby soutěže, bylo by lepší, kdybyste si počkal na vítězství a pak ho teprve třeba zahodil :-)

6 0
možnosti
VK

Rebelové;-D a proč na protest neodstoupíte z blogu úplně?;-D

4 10
možnosti
ND

Pane Kopřivo, vy byste měl radost? Já ne.

8 2
možnosti
LN

...pane Havránku....naše názory se potkávají málokdy...tentokrát však před Vámi...a Vaším postojem...hluboce smekám.....R^R^

9 0
možnosti

Tady se nám rodí klubko novodobých disidentů kolem jednoho permanentního disidenta....;-D;-D

3 10
možnosti
Foto

Před hodinou jsem Vám dal karmu, ale nic nepřipsal. Jako kreslíř příliš nepíšu, ale napravuji to, uvědomil jsem si, že mě Vaše rozhodnutí velmi potěšilo, neboť dnes zase nastala doba, kdy se krájí chleba...

7 1
možnosti
  • Počet článků 6540
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1312x
Jsem velice často nespokojený občan, čtenář, divák, posluchač. Prostě hrůza!

 V roce 2016 jsem  ukončil  oficiální  působení a s ohledem  na  praktiky zdejších adminů  jsem  přešel  do místního  "disentu". : - )

Publikuju  zde už  výhradně jen   na soukromém blogu, který se nezobrazuje na  hlavní straně.

 

Seznam rubrik

Oblíbené články