Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Cenzor Patrik Banga nezrušil blog jen p.Konvičkovi,ale i Michalu Malému,údajně prý za to že nepsal hezky o romech...co dodat?De ja vu:-/?

1 0
možnosti
Foto

A dělá P. B. ještě v České televizi?

2 0
možnosti

R^ Taktéž já mám pocit, že těch upoutávek bylo minulé roky, možná ještě letos, mnohem více. Té soutěže se neúčastním. Jednak z těch důvodů, které jste několikrát popsal, a za druhé se mi nelíbí celkově. Rozdělení do těchto čtyř kategorií je podivné. Když už to musí být, vyhlásila bych jen kategorie dvě - soutěž o vítěze v politické oblasti a soutěž o vítěze v nepolitické oblasti. Žádné dělení dle pohlaví. Místo nováčka jednou za čas ocenění starým kozákům. A protože prý zde neregistrovaný nemůže hlasovat, zato prý může karmovat každá počítačová adresa, vyhlásila bych blogera (blogerku) roku právě podle karem, čtenosti a mnoha jiných ukazatelů - to by musel někdo seriózně zpracovat.

3 0
možnosti

Jenže já jsem Vám ten hlas už přidělil a zpět ho asi nedostanu.

1 0
možnosti
Foto

Pan Havránek svoji snahou vystoupit ze soutěže, do níž se nepodávají přihlášky, připomíná Karla Gotta, jenž se v osmdesátých letech, kdy přestával vítězit, marně pokoušel vystoupit ze Zlatého slavíka.

Bloger Malý si naopak stěžoval až u Babiše, že byl šéfadminem vyškrtnut. Nejspíš to požene až do Strassbourgu.

P.S. Zásluhou pana Havránka jsem se o Blogerovi roku dozvěděl, takže jsem mohl v této veledůležité soutěži hlasovat. K mé značné nelibosti však mezi finalisty schází básník Gottwald. Protože jeho popularita je obrovská, nedovedu si to vysvětlit jinak, než že do finále nebyl připuštěn kvůli svému totalitou zavánějícímu příjmení.

5 1
možnosti

P71a66v81e71l 97K61u40l47a

7. 3. 2016 10:03

A četl jste to, Ivane Ivanoviči Marku ?:-)

0 1
možnosti

No kdybyste se nezmínil, tak ani o nějakém hlasování ani nevím. Tak jsem se dala do hledání infoblogu, což taky chvilenku trvalo. To je takové hlasování, aby se vlk nažral. Když to teda chtějí zrušit, tak to mají udělat transparentně a ne takhle.

Admini zřejmě mají v záloze jiné zaměstnání, protože kam to nyní směřují, to je cesta k zániku blogů na iDnes.

8 0
možnosti
Foto

Souhlasím s Vámi, například můj nejvěrnější čtenář, což je má přítelkyně, vůbec netuší, že jsem v nějaké nominaci na nováčka roku. A snad to tak i zůstane, protože počítám, že jako žena by to zbytečně moc prožívala :-) Nic proti ženám, jen mám rád trochu větší klid :-)

6 0
možnosti

Je to rebel tenhle doživotní disident!;-D;-D

2 2
možnosti

Ale má pravdu.:-) Tentokrát ;-D

2 0
možnosti
  • Počet článků 6540
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1312x
Jsem velice často nespokojený občan, čtenář, divák, posluchač. Prostě hrůza!

 V roce 2016 jsem  ukončil  oficiální  působení a s ohledem  na  praktiky zdejších adminů  jsem  přešel  do místního  "disentu". : - )

Publikuju  zde už  výhradně jen   na soukromém blogu, který se nezobrazuje na  hlavní straně.

 

Seznam rubrik

Oblíbené články