Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

K81a42r96e56l 11R70a41d62a

12. 3. 2016 12:12

Pýcha je jedním z těžkých hříchů. Co si myslet o člověku, který se zaklíná vírou v Ježíše a zárověň dává na odiv pohrdání svými bližními? Touha po světské moci se už vůbec neslučuje s Ježíšovým učením.

3 0
možnosti
Foto

Páter Halík - inkvizice ! Ten by obsadil Hrad jako černokněžník. Takovou pohromu si nezasloužíme.

5 0
možnosti
PB

..... tak von to vážně vzdal ?!,- z teho zas nebudu tejden chrápat V!

3 0
možnosti
MM

Sepsul jste pátera Halíka, abyste se aspoň vzdáleně a marně přiblížil jeho kvalitám. Nebojte, možná bude zase kandidovat paní Bobošíková a ta vám bude asi vyhovovat.

3 8
možnosti
RV

Myslíte například ty kvality, když prohlašoval, že Charlie si za vystříleníredakce mohou sami, protože urazili proroka?

2 0
možnosti
Foto

Šířením nactiutrhačského hoaxu (p. Halík nikdy neřekl, že jej národ není hoden) si, pane Havránku, koledujete o druhou žlutou kartu. Modlete se, aby si šéfadmin nevšimnul tohoto vašeho vypečeného blogu.

P.S. Pokud se neumíte modlit, doporučuji obrátit se o pomoc na pátera Halíka.

3 8
možnosti
JH

Přicházím o bobříka mlčení, ale budiž. Tonhle šikovné udání člověka, který není schopen vyznat se v textu:

"Díky blogerovi Jeníkovi Peškovi, který mi tak připomněl nedávný výrok Tomáše Halíka ohledně jeho prezidentských ambicí. Ano, přesně tak jsem to jeho sdělení rovněž četl..."

mi za to stojí.

Pane Otakare, kdybych tady otevřeně napsal co si o takových lidech myslím, bylo by to nejenom na doživotní diskvalifikaci z iDnes, ale i na soudní žalobu:-)

5 2
možnosti
ND

Pane Havránku, vám se líbila volba prezidenta v režimu parlamentu - nákup, prodej? Já považuji přímou volbu prezidenta za výbornou, jen má jakési mouchy, které je třeba odstranit. Bylo by dobré, kdyby probíhala nějaká osvícenecká kampaň, minulá byla ta první, tak to bylo pro našince něco nového a podle toho ty volby dopadly, i když mohlo to dopadnout mnohem hůř a možná bychom stáli na hranicích s mávátky a vítali emigranty ať mají, nebo nemají doklady :-), z rozhodnutí nejvyšších míst.

P.S. Nadsázka je moje rodná sestra.;-D

0 0
možnosti
OF

Tomáš Halík, stejně jako já, se snaží v každém vidět to dobré.

Já to dobré vidím i v autorovi tohoto blogu.;-D

Halík ví, že fanatické potírání islámu by svět přivedlo do pekel.

I mně se nelíbilo chování uprchlíku už v Ma ́darsku, Maďary celkem žeru i ten jejich Rendorszeg, proto jsem byl šokován a plně podoporuji ten nevydařený kop televizní redaktorky, před policii se stojí v pozoru a v pokoře ! Nicméně stejně jako Halík si uvědomují to, že než vytasím meč, musím jednat. Tomáš Halík je lepší člověk, než všichni zde diskutující soudruzi.Dalo by se říct, je to moje krevní skupina.

Skončíte stejně všichni v pekle,a já v nebi si na vás ani nevzpomenu.

A bloger Havránek bude přikládat pod kotel .;-D;-D;-DR^

0 4
možnosti
OF
MS

"Díky tomu lidovému hlasování máme alespoň jistotu, že se českým prezidentem nemohou stát žádní Halíci...."

a já dodávám: Ale Zemanové ano. :-P

3 0
možnosti
Foto

R^

Tomáš Halík svým zjevem evokuje představu satana a zjevně se mu to musí líbit, jinak by si to nepěstoval.

Na druhou stranu zřejmě nebude žádný hlupák, když pochopil, že se nebude cpát tam, kde o něj není zájem. Jen tak matně si vzpomínám, kolik s jiným uvažováním se už cpalo na Hrad a někdo snad i opakovaně a vůbec si nepřipadají jako šašci. Z tohoto úhlu pohledu má TH mé uznaní, ač jinak ho nijak příliš neuznávám.

7 0
možnosti
  • Počet článků 6540
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1312x
Jsem velice často nespokojený občan, čtenář, divák, posluchač. Prostě hrůza!

 V roce 2016 jsem  ukončil  oficiální  působení a s ohledem  na  praktiky zdejších adminů  jsem  přešel  do místního  "disentu". : - )

Publikuju  zde už  výhradně jen   na soukromém blogu, který se nezobrazuje na  hlavní straně.

 

Seznam rubrik

Oblíbené články