Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JR

J62a69n 59R25á46ž

11. 3. 2016 17:56

S padajícími preferencemi nastupuje skoro vždy hysterická sebeprezentace.

Osobně je mi jedno, kdo ve Sněmovně Zemana poslouchá a kdo ne. Dovedu si představit, že pokecc s kamarádem u kávičky je lepší zábava než ho poslouchat, ale komentáře pana Laudáta, či paní Langšádlové, kteří to gesto provázely, byly vrcholem trapnosti.

0 0
možnosti
Foto

Tohle TOPka přehnala. Je to ubohé.

2 0
možnosti
PB

.... mě fascinuje jak voni sou přímočarý, rozhodní a zásadoví,- ..... když sa jim nechce, tak do hokny zkrátka nendou,- dneska je na šichtě nevoblíbenej mistr teho nemusíme a poslouchat ty jeho kecy už vůůůbec nebudem. Navrhnu to ve fabrice,- když chytnu na vodpolední Lojzu Nováka hákovat nendu ani vomylem, von je to pěknej lempl, ani svačinářky ho nemaj rády. Direktorovi sa asi votočí pajšl, ale vodbory mě tutáč podržijou V!

0 0
možnosti
OF

Kalousek půjde skládat Zemanovi padák, ne ?;-D

0 0
možnosti
Foto

Teď nevím zda mám být naštvaný za opis mého nadpisu, nebo potěšen, každopádně si někdo bude myslet, že ty blogy píšeme spolu :-) Očekávám příchod pana Kuly a Hejny a jejich vtipné poznámky :-)

2 0
možnosti
OF

Pepa asi opisoval už ve škole :-P

1 0
možnosti
Foto

Není nad správnou fabulaci a pak jí nevědomému protivníkovi omlátit o hlavu.

Nemůže být lepší hloupost než ta, kterou sám vymyslíte.

5 0
možnosti
JC
MD

Podstatne bylo receno. Neni co dodavat.

1 4
možnosti
  • Počet článků 6540
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1312x
Jsem velice často nespokojený občan, čtenář, divák, posluchač. Prostě hrůza!

 V roce 2016 jsem  ukončil  oficiální  působení a s ohledem  na  praktiky zdejších adminů  jsem  přešel  do místního  "disentu". : - )

Publikuju  zde už  výhradně jen   na soukromém blogu, který se nezobrazuje na  hlavní straně.

 

Seznam rubrik

Oblíbené články