Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jojo, Autor ty nemecke komentatory ani necetl ani neslysel, ale vypada to vrohodne kdyz napise takovy nesmysl.

0 1
možnosti

"Nejde o vítězství Zelených, ale Kretschmanna. Vyhrál tím, že dělá konzervativní politiku a v řadě bodů se absolutně vzdálil od programu Zelených. To vidíte na výsledcích ostatních voleb. Tam, kde Zelení zůstali Zelenými, jsou na pěti procentech a možná, že spadnou ještě pod pět procent. Kretschmann se chová, jako by byl politik CDU, je velmi pragmatický a jako člověk je velmi charismatický. Vyhrál přesto, že je Zelený..."

Snad se na mě nikdo nebude zlobit za to, že jsem okopíroval poslední odstavec blogera Havránka. Nikde jsem se nedočetl vysvětlení, proč vyhráli Zelení a hlavu z toho vítězství jsem si mohl ukroutit. On totiž vyhrál PAN ZELENÝ...

Politici, kteří jsou srovnáváni s "mokrým hadrem", nemají v dnešní době šanci.

2 0
možnosti

No, pokud Merkel krvácí, autor slintá blahem. Jen nechápu, jak tento - jeho slovy doživotní disident - přišel na to, že může psát za ,, české občany ,,......například já se s tímto obdivovatelem Putina a sedmilháře z Hradu neztotožňuji.

2 5
možnosti

Jako v manzelstvi. Na rozvod to jeste neni, co by tomu rekli sousedi a znami, ale manzelka je uz jen matkou a hospodyni. A pribyva sluzebnich cest se sekretarkou.

1 0
možnosti

No vy to musíte vědět, teda hlavně o tom manželství! ;-)

1 1
možnosti
Foto

Ano v titulcích se možná objevilo pár titulků. které se snaží nalákat pozornost, ale faktem je, že paní Merkelová a její politika jednoznačně zvítězila. Jako jediná CDU výrazně uspěla ve všech 3 regionech a přes to jakému problému Německo čelí.

Mimochodem pokles u CDU padá předevší na vrub volební účasti-volilo ji cca stejně lidí jako minule jen k volbám přišlo více lidí a proto má CDU menší procentní zisk.

2 13
možnosti

Sancta simpicitas. Já Vás na druhou stranu chápu. Vždycky jsem si říkal, jak se asi cítil člověk v malém městě, Protektorátu, který se v roce 1939 dal do služeb Velkoněmecké říše. Vše je zdánlivě jasné, v pohodě. Najednou - BUM, přijde Stalingrad, Kursk, v Africe a Itálii se vylodí spojenci, Overlord. Co asi ten človíček mohl dělat. Snad jen věřit v zázračné zbraně protože Vůdce řekl - to zvládneme.

Ani nevím, proč to píši zrovna Vám:-)

2 4
možnosti

D57a34v40i55d 14V71l36k

15. 3. 2016 7:46

No já jsem četl něco jiného. Propad kandidátů, kteří se snažili vůči Merkelové vymezit, posílil ve straně její pozici. Myslím že u Vás, je tak trochu přání otcem myšlenky. Podle mne tam Merkelová bude ještě i za pět let. Oni si teď Němci imigranty přeberou. Vyzobou si vysokoškoláky a technické profese. Někoho vrátí zpátky, někoho roztrkají po zbytku unie a nakonec z toho zase vyjdou vítězně, jako vždycky. A my jsem si zase zanadávali, zahysterčili, nafasujeme příděl pár tisíc těch přebraných bužkničemu a budeme čumět, jak si Němci žijí, jako vždycky.

8 1
možnosti
Foto

Tak tohle si příliš nemyslím, Davide. Kolik asi těch vysokoškoláků tam je a jak se ty ostatní podaří přestrkat jinam do unie, třeba k nám?

Já osobně si myslím, že Frau Merkel ví, že to přepískla a teď se jen snaží neztratit Ihr Gesicht (svůj obličej).

Politika není taková sranda a ani Němci nejsou takoví tupci.

1 0
možnosti
  • Počet článků 6540
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1312x
Jsem velice často nespokojený občan, čtenář, divák, posluchač. Prostě hrůza!

 V roce 2016 jsem  ukončil  oficiální  působení a s ohledem  na  praktiky zdejších adminů  jsem  přešel  do místního  "disentu". : - )

Publikuju  zde už  výhradně jen   na soukromém blogu, který se nezobrazuje na  hlavní straně.

 

Seznam rubrik

Oblíbené články