Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Dovolím si nesouhlasit. Domnívám se, že kňyže Khárl von Kte Tomof Muj, byl horší!!

5 4
možnosti
Foto

Já bych řekl, že si nemají co vyčítat.

I když více náš národ poškodil K. Schwarzenberg.

8 2
možnosti

Uznávám, že jste v odhadech lepší než já. Já vás zpočátku hodnotil jako objektivního a empatického člověka se zajímavými názory... a teď..

5 3
možnosti

To vsechno plati i pro Zemana !!!!

5 5
možnosti

Zaorálek, Dienstbier, Marksová, Valachová (inkluze), Sobotka,.... Dobré důvody proč nevolit příště ČSSD.

11 1
možnosti

Já myslím, že nejdůležitější je přístup politiků k tzv. "migrační krizi" a to nevolitelnost rozšiřuje kromě ČSSD na ANO, ČSL, TOP, ODS + jejich přicmrdávače. Inkluze, EET, kontrolní hlášení atd. budou podstatné až ve 2. kole, kdy ČR bude mít uhájenu suverenitu.

7 0
možnosti
Foto

Zaorálkovo tvrzení, že za vlnou imigrace muslimů do Evropy stojí Putin, je vskutku úsměvné.

A Putin též podle něj může za válku na Ukrajině a dal sestřelit nizozemské letadlo.

U mne tím odepsal nejen sebe, ale i celou ČSSD.

15 14
možnosti
Foto

s tou Ukrajinou není daleko od pravdy

10 10
možnosti

:-)....Velmi dobře si pamatuji, jak dlouho president váhal, než ho min. zahraničí jmenoval. Ten do něj viděl, jak do hubené kozy. Měl k některým dalším také výhrady, ale nakonec aby mohla být utvořena nová vláda, ustoupil . Pro Vás: R^R^R^

11 4
možnosti
Foto

Zaorálek je svým smýšlením na úrovni TOP09 a ČSSD si ho dala jako ministra zahraničí.

Proto je pro mne ČSSD nevolitelná.

7 3
možnosti

Hezký den,

mám dojem že vám začíná docházet materiál.....

3 4
možnosti

Je to tak. Taky bych čekala, že pro ten názor autor doloží nějaké konkrétní argumenty. I mně není pár lidí sympatických, ale mohla bych vyjmenovat důvody, proč to tak je.

0 2
možnosti

Takový Palyza ve Velkém Sedle, ten se mi líbil. Ale herec a dramaturg do politiky, to ne. To už raději do politiky podnikatele.

1 1
možnosti

To bezesporu.R^ Bohužel je to nejen ministr na této pozici. Je to nejhorší vláda, která ubijí Česko. To ovšem Český národ pochopí, až po válce, že měl hledat intelekt individuálních osobnostních zdrojů, nikoliv rozdělovače ukradených lidských zdrojů. Na výchovu levicových hodnot není třeba vzdělání ani intelektu. Je to prostá loupežná jízda vedoucí k zmaru.

12 0
možnosti
Foto

zatím každá vláda, soudě podle názorů zde na blozích, byla ta nejhorší.

3 1
možnosti

D86a17v43i37d 44V79l50k

17. 3. 2016 8:05

No podle mne řekl po dlouhé době něco rozumného. Nebylo by lepší si sundat ohledně Ruska ty růžové brýle pane Havránku? Vy jste přeci chytrý člověk.

5 5
možnosti

P84a77v47e74l 37K63u68l56a

17. 3. 2016 8:57

Ano, a proto se do něj pan Havránek obul :-)

2 1
možnosti
  • Počet článků 6540
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1312x
Jsem velice často nespokojený občan, čtenář, divák, posluchač. Prostě hrůza!

 V roce 2016 jsem  ukončil  oficiální  působení a s ohledem  na  praktiky zdejších adminů  jsem  přešel  do místního  "disentu". : - )

Publikuju  zde už  výhradně jen   na soukromém blogu, který se nezobrazuje na  hlavní straně.

 

Seznam rubrik

Oblíbené články