Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JL

Pane Havranku. Pomlouvat zelinare? To jsem od vas necekal. Moje maminka se tim zivila. A vy ji ted davate do spatneho svetla. Ze se nestydite. Mate vsak stesti. Chudak odesla k sv. Petrovi na vypomoc pred 32 lety. Jinak by jste to schytal.

0 1
možnosti
JH

No, ještěže mám to štěstí...

0 0
možnosti
JH

;-€ Kontrolní otázka: A koho máte rád?;-O:-P;-O

1 2
možnosti
OF

Pepa má rád jenom mne a na vás kašle.;-D

0 0
možnosti
VV

Zelinari ani kvetinari mi nevadi. Ale nemam rad byvale komunisty a jejich lokaje.

3 0
možnosti
JH

Vladimíre, já to tušil, že se nakonec přece jen v něčem shodneme:-)

0 0
možnosti
PB

.... komedianti,- u nás "kravín" a mela kolem teho jak sviňa,- šak už tenkrát avízovali že maj příbuzný v Dojču a ve Státech, tak nyčko zvedli kotvy a jedinej kdo dostal na packy klepeta byl českej řidič busu. Nóóó, a dneska si zažádali vo azyl a všeci úředníci v Němcích srazili podpatky,- ....... přesně v duchu zažitýho "javol" !

8 0
možnosti
VK

A teď co s tím Chovanec udělá, když nám je zase nechtějí Němci vrátit k deportaci?;-D

0 0
možnosti
VK

Dalo by se i souhlasit, ale Chovanec je jen populista a prospěchář. Viz. schůzka zrádců po volbách se Zemanem v Lánech, pak rychlý příklon k Sobotkovi. Čas mi dá za pravdu, že v pravou chvíli zase Sobotkovi nohy podrazí. Podrazil jednou nebude se štítit podruhé. Charakterově patří na současný Hrad. Jsem zvědav, jak prošetří chování Policie v době čínské návštěvy.

5 1
možnosti
Foto

Chovanec je vlastně pučista, pučista. Tak třeba bude jedou pučista, pučista, pučista :-).

2 0
možnosti
PK

P68a32v68e84l 15K45u20l80a

4. 4. 2016 11:38

Pane Havránku, položil jste za nás dotaz, ale nějak jste na něj za sebe neodpověděl. Koho tedy máte rád ?:-)

6 1
možnosti
TG

;-)Nebojte se, vy v seznamu určitě chybět nebudete....

3 0
možnosti
MN

Chovanec se teď opravdu jeví jako jednooký mezi slepými. Dokonce už prý navrhl i zrušení nadace Generace 21. Tak si počkáme, jestli slova budou následovat činy.

No a z toho, co všechno prohlásil Rozumek, zůstává rozum stát.

14 0
možnosti
  • Počet článků 6540
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1312x
Jsem velice často nespokojený občan, čtenář, divák, posluchač. Prostě hrůza!

 V roce 2016 jsem  ukončil  oficiální  působení a s ohledem  na  praktiky zdejších adminů  jsem  přešel  do místního  "disentu". : - )

Publikuju  zde už  výhradně jen   na soukromém blogu, který se nezobrazuje na  hlavní straně.

 

Seznam rubrik

Oblíbené články