Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ND

Dnes je to malinko mravokárné, ale hezké.

Nejlepší je být zdravý, mít peníze a radovat se že je zase jaro, slunce svítí a já musím jíti... ;-D mno, dneska k zubaři ;-(

4 0
možnosti
Foto

Já už byl a bylo to rychlé, bezbolestné a zadarmo.

1 0
možnosti
NM

...pane nepřímo jste potvrdil,že i miliardář v politice nepřestane "hrabat pod sebe "...

2 0
možnosti
JP

To je dnes krásně, sluníčko svítí, skvělé ráno, i ten článek k tomu patří, karma.

6 0
možnosti
MD

Dobry clanek. Par pravd. Pro nekoho 'moralizovani', pro jineho pravdy. Ne kazdy na ne dosahl. Ne kazdy si je dokaze priznat, i kdyz mu 'neco' napovida ze..

3 0
možnosti
Foto

Pravdou se velmi často moralizuje.

Je to jen jiné pojmenování pro totéž.

1 0
možnosti
Foto

Nuž, je to takové moralizování.

Každý má nějaké peníze rád a mnozí z nás byli rádi, že si je umí vydělat.

A často byl ten pocit lepší než samotné peníze. A to platí i teď.

1 3
možnosti
PK

Je fakt, že jsou lidé, kteří by pro prachy udělali vše. Že, pane Hermánku:-)?

2 2
možnosti
  • Počet článků 6540
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1312x
Jsem velice často nespokojený občan, čtenář, divák, posluchač. Prostě hrůza!

 V roce 2016 jsem  ukončil  oficiální  působení a s ohledem  na  praktiky zdejších adminů  jsem  přešel  do místního  "disentu". : - )

Publikuju  zde už  výhradně jen   na soukromém blogu, který se nezobrazuje na  hlavní straně.

 

Seznam rubrik

Oblíbené články