Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DD

Byly doby, kdy jsem četl Britské listy. Ano, byly levicové, ale občas tam zabloudil nějaký zajímavý článek. To se dnes už nestane. Pak jsem to použil občas pro zábavu a z důvodů výuky v demagogii. Ale to už taky nejde! České slovo pro to nenacházím. Demagogie to není, pravda taky ne , ani se tak netváří....... Ha, mám to! Jsou to Blisty a já blitsky neumím.

1 0
možnosti
MC

M67a73r81e37k 13C51o40z52l

6. 4. 2016 15:21

Já osobně jsem o nich řekl známým naposledy minulý měsíc, když jsem si tam přečetl Čulíkovu vášnivou obhajobu, proč nelegální migranti nejsou nelegální. Lze tam najít dokonce i odkaz na Ženevskou úmluvu o uprchlících, který to má jakoby podpořit, ovšem pocitvě to tam je uvedeno tak, jak je to v úmluvě napsáno, takže text jednoznačně potvrzuje, že uprchlíci jsou v Evropě nelegálně.

4 1
možnosti
Foto

Snad aby pan Čulík si především řekl o peníze madam Albright, když už působí v nadaci nesoucí její jméno, kam český stát přispívá z peněz nás všech a ona ani flokem!?

6 1
možnosti
PB

..... ;-Dno vona za ty hrachy Madla ešče k temu, v rámci sebevzdělávání na distanc přes Atlantik, studuje univerzitu v Londýně,-...... neskutečnej tijátr !

2 0
možnosti
PK

P58e16t25r 20K24ř27í21ž

6. 4. 2016 12:54

1/ Zde informace o udavačské činnosti pana Čulíka, a to včetně odkazu na ORIGINÁLNÍ zdroj: http://czechfreepress.cz/dalsi-blogy/britske-listy-jako-server-ostrazitych-domovnic.html

2/ A následně zde (přibližně od 4/10 textu, kde je velká fotka pana vydavatele BL):

http://paulczynski.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=499213

3/ A něco málo zde: http://medzicas.sk/cesky-lekar-v-anglicku-a-jeho-skusenosti-s-islamom/

6 0
možnosti

Ani Britské, ani Parlamentní, žádné nemají smysl, když ty pravé na stromech začínají pučet. Když číst na internetu nějakou politiku, tak jedině velmi krátce, to znamená pana Havránka. Bohužel jsem dnes přelítla i článek P. Bělobrádka - tam to není stoka, tam to jsou prázdné žvásty. Škoda času na celý blog.iděs, nanejvýš deset minut obden!

2 0
možnosti
Foto

Pane Havránku když zareaguji na váš perex tak po přečtení vašeho blogu

.....Čulík je extrémně hádavý a svéhlavý člověk, což patrně vadí mnohem více, než kdyby se třeba svlékal - masturboval na gay webech, tak jako jeho názorový kolega Janda z Evropských hodnot.....

Zdroj: http://josefhavranek.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=501886

Je zcela evidentní čí tvorba se dá označit za StokuRv

5 20
možnosti
PP

Máte poměrně solidní dar tnout do živého. Karma.

14 3
možnosti
TG

R^ To přejmenování na "blicí" opravdu sedí...

15 0
možnosti
OF

Náš polský Glos Ludu " řádí " za státní peníze

Ať žije náš český stát !;-D;-D;-D

1 0
možnosti
OF

Te wyniki świadczą o tym, że władze czeskie lubią Polaków – obwieścił kilka dni na łamach drukowanego „Głosu Ludu” Eugeniusz Delong, przedstawiciel polskiej mniejszości w komisji dotacyjnej przy Ministerstwie Kultury RC, komentując przyznane na działalność kulturalną dotacje. Dowodem na to są liczby – polskie organizacje otrzymają na projekty realizowane w tym roku blisko 1,4 miliona koron, najwięcej z wszystkich mniejszości. To fakty, z którymi trudno polemizować, zresztą nie jest to moim celem....

0 0
možnosti
Foto

Také jsem řadu známých varoval!

Karma!

10 0
možnosti
  • Počet článků 6540
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1312x
Jsem velice často nespokojený občan, čtenář, divák, posluchač. Prostě hrůza!

 V roce 2016 jsem  ukončil  oficiální  působení a s ohledem  na  praktiky zdejších adminů  jsem  přešel  do místního  "disentu". : - )

Publikuju  zde už  výhradně jen   na soukromém blogu, který se nezobrazuje na  hlavní straně.

 

Seznam rubrik

Oblíbené články