Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JS

Když jsem přečetl co Pavel Kříž napsal, vzbavovali se mi ti různě mučenické pózy emigrantů z Komančeska, které jsem potkával v Torontě v letech sedmdesátých a osmdesátých. Hrozně jsem je míchal. Nevěřili, že jsem vůbec Čech - asi proto, že jsem nemluvil anglicky s tak těžkým akcentem jako oni. Nemohli pochopit, že jsem proti komoušům a nejsem v nějakém tom jejím pivním odboji. Nejvíc ovšem jsem je dobral, když měli těžce svalnaté řeči a hecovali mě, otázkou, "jak já člověče vůbec vím, jestli ty nejseš taky nějakej Pavel Minařík? Takhle přesně je tam cvičejí kecat!" https://www.youtube.com/watch?v=pRGgVBMYha4&nohtml5=False

2 0
možnosti
  • Počet článků 6540
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1312x
Jsem velice často nespokojený občan, čtenář, divák, posluchač. Prostě hrůza!

 V roce 2016 jsem  ukončil  oficiální  působení a s ohledem  na  praktiky zdejších adminů  jsem  přešel  do místního  "disentu". : - )

Publikuju  zde už  výhradně jen   na soukromém blogu, který se nezobrazuje na  hlavní straně.

 

Seznam rubrik

Oblíbené články