Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JH

Pochvalte se, postjakešové;-O;-O;-O

2 4
možnosti
Foto

Prostě jsme se nedostali na ty výběrové komunistické školy a tak to musíme dohánět.

1 1
možnosti
Foto

Děkuji Vám pane Havránku za reklamu mého blogu a dám Vám jednu radu. Řiďte se dle slov a písmen pánů Valičků, Vlků či Ábelovských. Oni ve svých článcích často píší o tom, že je třeba být pozitivní, nehádat se do krve, dělat to, co každého baví, že každý má právo na názor a ať si každý život žije takový jaký chce a hledá inspiraci a fantazii také kde chce. A to Vy přeci děláte, tak v tom pokračujte. To, že tito pánové se občas nechají unést emocemi a mají potřebu číst Vaše články a lézt k vám na diskuze, aniž by je někdo nutil, je také jejich projev oné fantazie a svobodného a pozitivního přístupu k životu.

Mě bavíte a nejenom mě, Vaše remcání, na které má každý právo, se mi líbí a nejsem zdaleka jediný. To, že proto nemá někdo pochopení, tomu rozumím. Každý jsme jiný.

Tak remcejte a provokujte dále, já se dále budu rád bavit :-)R^

14 0
možnosti
Foto

Pan Ábelovský se nehádá? Tak to já jsem Matka Tereza.

4 1
možnosti
Foto

Pane Kopřivo, já reaguji na Váš příspěvek na úplném konci této diskuze a týká se Vašeho opovržení nad uměleckou hodnotou zpěvu paní Dusilové. To dokazuje, že se v této branži absolutně neorientujete. Lenka Dusilová získala řadu ocenění u nás i na mezinárodním fóru. Často pobývá v USA, kde má svůj autorský repertoár alternativního folku, se kterým úspěšně reprezentuje Česko.

Co se týče zneužití svého vystoupení - v umělecké soutěži - s naléhavou výzvou k politickému boji, podle mého úsudku - šlápla vedle. Hodně.

Z papírku nešílím.

4 0
možnosti
Foto

J61a82k29u45b 21R45o83t93h

12. 4. 2016 16:52

Pokud někam šlápla, tak do exkrementu, který někdo utrousil, a upozornila ostatní, aby si dali bacha a nešlápli do něj taky.:-/

3 4
možnosti

R^ Vypadá to, že je třeba odstranit Zemana, proto ta posedlost. Starší lidé už těžce změní názor, ale naději máme ve školních dětech, jim je třeba neustále opakovat, co je vlastně Zeman zač. Článek bezva, stejně tak i článek Lubomíra Kvapila, ale ta diskuze 8-o Do pana Valíčka bych nikdy neřekla, že bude taktéž trolovat, no co se dá dělat. Ale vždy popřeje fajn den ;-O

6 2
možnosti
Foto

Je celkem zvláštní, jak ti co provozují jakousi nepěknou až ubohou činnost, první co vždy udělají, obviní druhé, asi podle sebe soudí druhé8-o;-DRv

3 1
možnosti
Foto

... to my ale už víme, proč to tak zdůrazňovat ... na jedné straně Zemanem a na druhé ČT ... kdy napíšete něco nového, zajímavého?;-D

0 0
možnosti
JH

My? Kadle, porovnejte čtenost našich blogů.Asi to nejsem já, kdo potřebuje nějakou tu inovaci...:-)

12 3
možnosti
JC

No já to tedy neviděl. A tu zpěvačku neznám. A toho zpěváka taky ne. Nic mi jejich jména neříkají. A podle Vašeho podání to sranda musela fakt být.

Protestní projev z papírku! Pamatujete třeba na Kopeckého vystoupení?

6 3
možnosti
Foto

Je mi dost líto vás i davu vám podobných. Co když to měla napsáno proto, aby se omylem v přímém přenosu nedopustila peprnějších výrazů, které by to lépe vystihovaly?

Nechápete?

Nedivím se.

5 8
možnosti
MM

Ty časy, kdy se obdobný projev kritiky a nesouhlasu stane opět hrdinstvím, se mohou snadno vrátit. Vulgární emaily a komentáře, výhružky smrtí apod. na adresu těch, kdo nejdou se zemanovským stádem a nezdráhají se to veřejně říct, začínají být časťajší než by bylo zdrávo. Takhle to začíná, bohužel.

2 2
možnosti
Foto

J13a21k96u29b 39R25o76t58h

12. 4. 2016 13:17

"Jaroslav Foldyna – jeden z mála českých sociální demokratů, kterého ještě snáším..."

Víte proč ho snášíte? Páč je představitel toho nejlevicovějšího křídla ČSSD. Toho, co jsou mu i komouši někdy málo leví.:-/

8 2
možnosti
DV

D32a30v34i66d 33V54l64k

12. 4. 2016 13:18

Jakube Vy to vždycky rozštípneteR^

4 0
možnosti
VS

Posedlost Českou televizí...

6 2
možnosti
Foto

... a okopáváním kotníků úspěšným, co neadorují Zemana, paně Havránkovu modlu ;-DR^

5 7
možnosti
  • Počet článků 6540
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1312x
Jsem velice často nespokojený občan, čtenář, divák, posluchač. Prostě hrůza!

 V roce 2016 jsem  ukončil  oficiální  působení a s ohledem  na  praktiky zdejších adminů  jsem  přešel  do místního  "disentu". : - )

Publikuju  zde už  výhradně jen   na soukromém blogu, který se nezobrazuje na  hlavní straně.

 

Seznam rubrik

Oblíbené články