Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

I75v93a63n 85M84a79r97e60k

13. 4. 2016 19:54

Karma p.Havránku. R^ [>-] Volby to "vyřeší" , doufejme .

2 1
možnosti
Foto

... myslíš že konečně vyhrajou komunisti, cvalíku? 8-o;-D

0 0
možnosti
JM

Po zhlédnutí videa o slavnostním uvítání čínského prezidenta v Bílém domě, jsem někde poznamenal, že naše "uvítání" bylo pouhým okresním přeborem. A na tom trvám... Nenávist vůči prezidentu Miloši Zemanovi zatemňuje mozek, u někoho jde "až za hrob".:-(

8 4
možnosti
JH

Každá nenávist zatemňuje mozek...

7 0
možnosti
JH

Mrknul jste se někdy na vlastní fotku? (ne)Škrholo8-o8-o8-o

2 8
možnosti
JH

Ale, mistře, ovládejte se trochu:-)

7 1
možnosti
Foto

Každopádně měl ten čínský prezident nárok na to přežít návštěvu spravedlivé České republiky.

0 0
možnosti
PB

..... doboha už nééé,- Čínani sou dávno v tahu, bojovní popíci se vybláznili na Andělech a z venku sa nám vrátil Halík, kerej naraz nepoznává svoju domovinu,- šak je to nepodstatný, vo ničem,- aj pro kavárenský povaleče je to už únavný,- ..... tam mrsknite nějakou recenzi na TV šaškárnu, při tem sa aspoň vodbourám !

2 0
možnosti
VS

A že jsem tak smělý - jakým jazykem to píšete?

0 0
možnosti
Foto

Za škrholu také označují nezřízeného posedávače u TV popíjejícího přitom pivo.

Nevím, jak jste na tom s nápojem vy, ale v gradace a směrování vašich textů mám podezření na již nezastavitelné působení něčeho silnějšího.

4 9
možnosti
JH

Vy toho nevíte Macháčku.....:-)

3 2
možnosti
FV

Koukám, že nám pěkně rudnete, pane Havránku. "Hézký, Pepíku."

(Němý Bobeš - Jára Cimrman, pokud byste nevěděl)

5 4
možnosti
JH

Ale vím, včera jsem se tím zase pobavil. Nerad dělám zbytečnou práci, nebudu Vám nic vyracet, ale to co nazýváte rudnutím, pro mne značí více tolerance a objektivity. Na tom mi záleží mnohem víc nežli na nějakých nálepkách....

4 2
možnosti
JC

Morální autorita promluvila.:-(

3 3
možnosti
PK

P45a17v25e60l 68K13u92l67a

13. 4. 2016 11:23

Definitivně ztracený případ:-/:-/:-/ Teď už jen začít opěvovat komunisty. Jsem přesvědčený, že k tomu jednou dospějete.Rv

8 7
možnosti
ON

O49n87d81ř19e30j 77N85ý45č

13. 4. 2016 11:29

Vždyť to už nějakou dobu dělá.

7 3
možnosti
  • Počet článků 6540
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1312x
Jsem velice často nespokojený občan, čtenář, divák, posluchač. Prostě hrůza!

 V roce 2016 jsem  ukončil  oficiální  působení a s ohledem  na  praktiky zdejších adminů  jsem  přešel  do místního  "disentu". : - )

Publikuju  zde už  výhradně jen   na soukromém blogu, který se nezobrazuje na  hlavní straně.

 

Seznam rubrik

Oblíbené články