Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Díky,velké díky za tento pořad! Těším se na další.

1 0
možnosti

.... tak ten se s tem na ČT1 do 21.00 hod. s jistotou nedostane a nechcu bejt špatným prorokem,- nebyl to první a zároveň poslední díl ?!

2 1
možnosti
Foto

I49v49a27n 74M26a76r86e15k

14. 4. 2016 19:53

Karma p.Havránku. A Vám p.Brodský se omlouvám,omylem jsem Vám dal minusku R^R^R^

3 0
možnosti

Pořad skutečně velmi vybočuje ze zavedených "schématů" ČT. Zůstává jen otázkou, zda to není jen vyjímka potvrzující pravidlo. Jinak Vám karma, jinak bych si to ani nevyslechl.

5 0
možnosti

Má to ale jednu chybu. Bylo to na dvojce a v pozdním čase, a navíc na dvojku se málokdo kouka.

2 0
možnosti
Foto

Dík za upozornění. Nádhera ! Špičkový pořad o EU. Lenka Zlámalová je naděje i Vojtěch Belling.

Lenka: .."Ztratila se debata o alternativách." Belling: ..."Extrémní posun rozhodováni EU do fáze administrativně exekutivní". Přibáň"..."mobilizační efekt - vysvobození od rozhodování v politice - "hněvem". Balancování mezi expertízou a populizmem. Argumenty neplatí."

Já - "hněvem" u nás Babiš.

4 0
možnosti

Viděl jsem to také a musím souhlasit s panem Havránkem.

Byl jsem také mile překvapen. R^

8 0
možnosti

Že věci nejsou jenom černé a bílé vím celkem dlouho. Pokorného jsem neviděl a asi neuvidím. Ovšem Havránkovi dám rád karmu za projev soudnost.!!!!

5 0
možnosti

R^!Díky Vám jsem si pořad vyslechl. Opravdu stojí za to!!!

6 0
možnosti
Foto

R^ Pamatuji se sice na dvojici angažovaných mládežnických redaktorů Sláma-Pokorný, ovšem to je již velmi dávno. Nakonec, časy se mění. Stále;-)

3 0
možnosti

Také si vzpomínám, ale tihle jmenovaní přece jen nepatřili k těm nejhorším.

4 0
možnosti

Po nejakem case zase zopakuji. Pro lidi, kteri venuji hodne sveho casu jinym zalezitostem je p. Havranek plusem. Dekuje se.

7 0
možnosti
  • Počet článků 6540
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1312x
Jsem velice často nespokojený občan, čtenář, divák, posluchač. Prostě hrůza!

 V roce 2016 jsem  ukončil  oficiální  působení a s ohledem  na  praktiky zdejších adminů  jsem  přešel  do místního  "disentu". : - )

Publikuju  zde už  výhradně jen   na soukromém blogu, který se nezobrazuje na  hlavní straně.

 

Seznam rubrik

Oblíbené články