Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Dívám se na ČT, ale na žádné zpravodajstvi, takže děkuji p. Havránkovi za jeho zpravodajství a udržení mého krevního tlaku v rozumné výši.R^

1 0
možnosti
Foto

I57v97a56n 48M74a68r22e43k

16. 4. 2016 19:22

Je 19:20 hod.mám sice naladěnou Čt-1 ale "medituji" nad Vaším blogem ,takže co je tam nevím . Ale Vám karma p.Havránku R^

0 0
možnosti

Pan Havránek objevil perpetuum mobile =

ČT a její zpravodajství.

Dokolečka, dokola.......

8 7
možnosti

To jste napsala moc pěkně. Také si myslím, že tahle ČT je nesmysl...Tož vítejte na palubě:-)

6 0
možnosti

..... mňo, vono to má aj vopačnej efekt,- někdo si v tem neskonale libuje,- vona taková malá extáze ze "sadoTVmaso" může bejt zdraví prospěšná,- .....teda do vokamžiku kdy dotyčnej nadšenec zjistí (zpravidla do tejdna), že si z něho zrobili totální vrtulu ;-)!

0 0
možnosti
Foto

Já jsem u toho blogu vyjádřil souhlas, jenže já nesleduji zpravodajství ŽÁDNÉ tv ani rozhlasu.

4 0
možnosti

Z jedný strany jseš blbej, z druhý strany nejseš blbej a vyber si = diskuze.

1 1
možnosti
Foto

Tak to ale je vždycky.

2 0
možnosti

no konecne! ale o cem ted budete psat???

3 0
možnosti

Jak komu, mému zdraví neškodí.

4 2
možnosti

...a přitom je to tak prosté, milý Watsone! Stačí to, co člověku škodí na zdraví, vyloučit z konzumace. Takže nedívat!

3 0
možnosti
Foto

potom ale nechápu proč za to platit...

5 0
možnosti
  • Počet článků 6540
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1312x
Jsem velice často nespokojený občan, čtenář, divák, posluchač. Prostě hrůza!

 V roce 2016 jsem  ukončil  oficiální  působení a s ohledem  na  praktiky zdejších adminů  jsem  přešel  do místního  "disentu". : - )

Publikuju  zde už  výhradně jen   na soukromém blogu, který se nezobrazuje na  hlavní straně.

 

Seznam rubrik

Oblíbené články