Diskuse

Agenti Moskvy

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JS

Srovnávat Zemana a Klause je poněkud milostivé k Zemanovi. Klaus i se svými chybami byl přece jen svým vystupováním prezident o level lepší než Zeman a přes svůj přístup k Rusku určitě nedělal Putinovi užitečného truhlíka.

1 0
možnosti
JH

Pravda je určit na straně velkých duchů jako Havranek, Hermanek, Ovčáček...

;-O;-O;-O;-O;-O;-O

1 4
možnosti
Foto

To zcela nepochybně.

A hlavně mě těší, že jsem, na rozdíl od jiných, ve slušné společnosti.

4 2
možnosti
PP

Tak jsem si přečetl diskuzi, která je lepší než článek a opravdu věřím, že země je placatá. A kdo to popírá, určitě bude něčí agent.

6 0
možnosti
NM

;-D tak nějak a musím říci,že si se..m do vlasního hnízda řečma o demokracii a pod. ale ono to spěje k tomu,že pomalu a jistě se budou utahovat "opratě" neb veškeré události nasvědčují,že nejsme ještě schopni využít demokracii v obecní prospěch,protože pořád přežívá názor "co není výslovně zakázáno tak je dovolen " ay taky to tak vypadá...;-O;-O!!

1 0
možnosti
OZ

O tom, že prezidenti Klaus a Zeman pracovali a pracují pro Rusko je jasné každému, kdo tyhle dva jen pozoruje, nemusím ani číst žádné spiklenecké teorie. Je to vidět i z pozice, jakou mají oba v Moskvě a je to jen logické, oba dva pochází z "Prognosťáku" založeného ruskou KGB.

9 3
možnosti
JH

Jsem pyšný na to, jací geniové navštěvují můj blog....:-)

10 8
možnosti
DV

D83a76v20i48d 87V43l54k

19. 4. 2016 8:40

No já myslím , že je to trochu jinak, podle mne Klaus kopal za PPF, která měla velké zájmy v Rusku a dostal za to na doživotí zámeček s welnesem a bazénem. No a Zeman teď taky kope za PPF, která má pořád velké zájmy v Rusku, ale mnohem větší teď v Číně. Otázkou je jen, jaký pak dostane zámeček a jestli bude mít větší bazén, než Klaus. A hlavní otázkou samozřejmě je, komu vlastně patří PPF?

7 1
možnosti
JH

Ten život je tak jednoduchej. Všechno je hned jasný, když má člověk ten správnej úhel pohledu....:-)

7 5
možnosti
Foto

Ono je zajímavé pozorovat, jak terminologie používaná na veřejnosti nabývá ještě vetší primitivnosti a pozbývá schopnosti rozlišování jevů, než tomu bylo za vlády komunistické ideologie.

7 0
možnosti
PH

Je to trochu mimo, ale mě fascinuje pojem komunistická Čína, který se skutečnou kom.ideologií má hodně málo společného. Je zajímavé, že toto sousloví se nejvíce vyskytuje v Českých médiích.

5 2
možnosti
JH

Když už tedy nic jiného - tak alespoň komunisty:-)

1 0
možnosti
Foto

No prostě, někdo může říkat, že černá je bílá a někdo ne. Záleží na tom, která barva je zrovna u moci. Tristní.

5 2
možnosti
PK

P66a19v88e95l 50K44u80l32a

19. 4. 2016 8:18

Když ZEMAN bude tvrdit, že 1+1 jsou tři, tak se mu nebudou všichni smát. Jeho věrní ho podpoří :-D

5 0
možnosti

A když to bude tvrdit Schwarzenberg, tak ho taky podpoříte ;-D

5 2
možnosti
  • Počet článků 6540
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1312x
Jsem velice často nespokojený občan, čtenář, divák, posluchač. Prostě hrůza!

 V roce 2016 jsem  ukončil  oficiální  působení a s ohledem  na  praktiky zdejších adminů  jsem  přešel  do místního  "disentu". : - )

Publikuju  zde už  výhradně jen   na soukromém blogu, který se nezobrazuje na  hlavní straně.

 

Seznam rubrik

Oblíbené články