Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Obama to jen vzal na sebe, aby trochu odlehčil Hillary, která se v té věci angažovala velmi, velmi intenzivně... přece nenechá Trumpovi tohle eso v rukávu...

2 2
možnosti
Foto

Takže to je eso, že? Žádné hezké vysvědčení pro USA.

4 1
možnosti

Obama je přece agent Kremlu v Putinově žoldu, to jste ještě nepochopil? ;-)

2 4
možnosti
Foto

Tibetskou vlajkou a nesmyslnostmi kolem ní se naše mainstreamová média zabývají nepřetržitě už skoro měsíc, zatímco ten Obamův výrok byl doslova a naprosto potlačen.

Já to viděl jen na liště dolu a kvůli hodinám, které mám na stejném místě jsem nedočetl konec.

Přesto byl význam jasný. President Obama se jménem USA zamýšlí nad tím, jaké hlouposti napáchaly USA při tzv. "arabském jaru", které bylo arabské stejně jako byl Majdan ukrajinský.

Hovořím o původu a inicializaci,nikoli o provedení.

10 2
možnosti
Foto

Jistý problém spočívá jen v tom, že do toho nenápadně zatahujete Afghánistán, který už byl dávno předtím rozvrtán Rusy (SSSR) a Irák, kde jsou okolnosti podstatně složitější než vaše jednobarevné tvrzení.

Na druhou stranu však, pokud to pojímáte z čistě protiamerické a spíše proruské pozice, tak činíte dobře.

Někde dole je v blogu pana Kotyka velmi trefné zamyšlení nad "zapomínáním" zkušeností z doby vlády komunistů a neschopností je využít v době dnešní. To mlže být i případ tohoto textu.

3 3
možnosti
Foto

Do Afghánistánu vrtali nejprve Britové, že? To, abychom byli přesní, pane Macháčku.

7 3
možnosti

.... to už nějak nesleduju,- trenky, vlajky, Koller, Sommerová,- zkrátka vo ničem,- ááále, aj na IDnes sa dá narazit na skvělý info,- ..... borec si v centru Práglu za půl mega zrichtoval perfektní kvartýr ve sklepě a to je počin hodný uznání,- frajer !

6 0
možnosti
Foto

No jo, tibetské vlajky, pastva pro média... O čem zajímavém by jinak informovaly? Polovina zpráv jsou buď autohavárie, facky, nebo střílačky... Doufám, že se to těm Tibeťanům do Himalájí doneslo, a že si nás považujou... ;-O:-/

11 1
možnosti
Foto

Ti mají naprosto jiné starosti.

4 1
možnosti
Foto

J77a78k84u14b 36R78o62t17h

19. 4. 2016 11:29

Tohle už chce skutečně silný žaludek. Já kvůli profesi a potřebám klientů sleduji denně většinu hlavních médií (alespoň formou monitoringu výstupů) a nijak jsem nějakou zásadní zaneprázdněnost ohledně vlajky nezaznamenal. Ovšem zaznamenal jsem onen Obamův výrok. Který samozřejmě vůbec nebyl toho významu, který mu autor přiřkl. :-/

8 6
možnosti
Foto

No, já myslím, že měl větší význam, než si možná připouštíte...

17 5
možnosti
  • Počet článků 6540
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1312x
Jsem velice často nespokojený občan, čtenář, divák, posluchač. Prostě hrůza!

 V roce 2016 jsem  ukončil  oficiální  působení a s ohledem  na  praktiky zdejších adminů  jsem  přešel  do místního  "disentu". : - )

Publikuju  zde už  výhradně jen   na soukromém blogu, který se nezobrazuje na  hlavní straně.

 

Seznam rubrik

Oblíbené články