Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZV

volil jsem ho, a volit budu znovu.

0 0
možnosti
OJ

Tedy ta diskuze - to je nářez! Několik kritiků exhibuje při tvrzení, jak to Havránek blbě píše, a jak si vymejšlí a jak není pravda, a jak.... To oni, oni by to napsali mnohem lépe, pravdivěji, atd !!!. Kdyby to uměli.

2 0
možnosti

Tak to je super článek R^

3 2
možnosti
VR

V67á51c77l74a17v 68R93o41d

20. 4. 2016 14:13

Pane Havránku naprostý souhlas a karma až na tu poslední větu. Stejně jako Vy jsem ho nevolil. Já dokonce v druhým kole volil proti němu. Do dnes mám z toho špatný spaní, že by vyhrál ten druhej (nejmenuju, kvůli adminovi, kterej by mi zase zrušil profil!). Ale volit proti (jako Bohužel 20 let před tím) už nebudu! Pokud se do výběru nedostane někdo podle mne lepší, skutečně už zůstanu doma.

3 0
možnosti
BH

... co taky v Praze, na Majdanu nuda, za vysedávání v kavárně vám nikdo nezaplatí... a taky ty karty se musejí využít, přece se nevyhodí...

5 0
možnosti
Foto

Já taky ometu svůj názor. Zemana jsem nevolila a volit nebudu, ale velice povděčně beru některé jeho jasné názory např. migrační politiku. Byla by veliká škoda, kdyby následovník tuto linii pohnojil, uhnul a zmařil.

Doufám, že nebude kandidovat Babiš. To je také hvězda jasná kometa.

3 1
možnosti
Foto

Zeman je socan - vydřiduch.

1 3
možnosti
MM

To vám nevadila posila z Osvětiman, z takové dálky? Pravda, organizoval to kancléř bez bezpečnostní prověrky, ale zase ti příznivci mohli jet z Albertova na Hrad prošmejdit prostory kam se normální smrtelník nedostane.

4 2
možnosti
JH

Proč se člověče zesměšňujete? Opravdu je tak těžké rozlišovat mezi zájezdem do Prahy na celostání oslavu, nebo zájezdem do Berouna, kde je prezident na běžné návštěvě?

Zkuste o tom trochu zapřemýšlet, než začnete zase Mudrovat:-)

4 0
možnosti
MK

R^ Otázka zní: když ne Zemana, tak koho? Jsem moc zvědav, jaká super hvězda povstane z pražských kafíčkářů; bude-li to něco podobného jako ten s erbem, bude předem vymalováno.

Zemana jsem v 1. kole nevolil, ale ve druhém už byla jen jedna volba.

4 2
možnosti
VK

závistivě ubohé. Jako obvykle.

1 2
možnosti
Foto

"Namísto dalších řečí - dnes bych už Zemana volil!"

O tom nepochybuji.

3 2
možnosti
JH

Sláva, konečně mi věří i samotný Flaška:-)

5 1
možnosti
  • Počet článků 6540
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1312x
Jsem velice často nespokojený občan, čtenář, divák, posluchač. Prostě hrůza!

 V roce 2016 jsem  ukončil  oficiální  působení a s ohledem  na  praktiky zdejších adminů  jsem  přešel  do místního  "disentu". : - )

Publikuju  zde už  výhradně jen   na soukromém blogu, který se nezobrazuje na  hlavní straně.

 

Seznam rubrik

Oblíbené články