Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Taky jsem byl student a taky jsem p.č.val proti všemu na světě, mimo pižma. Vím, že se to na nás tenkrát semlelo pouhou náhodu a žádnej student, nemá zásluhu vůbec na ničem. Ani dost málo a ani ještě míň! (Pokud není záskuhou, dostat přes hubu. Asi ne.) A herci, co si pořád na něco hrají jsou úplně z obliga a rozhodně to na ně nikdo neshodí. Votočili to opravdu ti nasraní roboti z ČKD, Pragovky a Škodových závodů nejen v Plzni. Jim dík a svátky v kalendáři.R^

0 0
možnosti

Mně zase připadá více zprofanovaný výrok "svoboda a demokracie", takže název svátku Mezinárodní den studentstva by mi nevadil a je mi úplně jedno, který člen které politické strany podával návrh na přejmenování. Ale vyhrává ten návrh, který podporuje většina, takže nic než respekt a pokoru a Vám uděluji karmu jako vždy.

1 0
možnosti
Foto

Tentokrát s Vámi nesouhlasím. S mezinárodním dnem studenstva kom neměli nic společného! Pokud bych na toto měl nahlížet toliko Vaším prizmatem, pak bych se řadil k těm, kteří se snažili přepisovat dějiny. To se týká např. i dat, jako 1.5., či 28. 10. Kom si je upravili k ,,obrazu svému" Rva dnes je snaha pokračovat opět v jejich intencích, ač, zdánlivě v opačném gardu:-/

p.s.: Mezinárodní den studenstva byl vyhlášen v Londýně v r. 1941 u příležitosti druhého výročí událostí r. 1939, které započaly u příležitosti 28.10 (VÝROČÍ ZALOŽENÍ ČSR!) i jako protest proti NAŠÍ okupaci!

4 0
možnosti

V tom názvu svátku jsou zahrnuty jak události z r. 1939, tak z r. 1989 - takže není třeba to přejmenovávat.

4 0
možnosti
Foto

Není, ani nebyl důvod. Mezinár. den studenstva má dnes širší konsekvence, což ovšem nebyl a není důvod ke změně jeho názvu. Navíc je toto datum uznáváno celosvětově (proto ONO mezinárodní!).

1 0
možnosti
  • Počet článků 6540
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1312x
Jsem velice často nespokojený občan, čtenář, divák, posluchač. Prostě hrůza!

 V roce 2016 jsem  ukončil  oficiální  působení a s ohledem  na  praktiky zdejších adminů  jsem  přešel  do místního  "disentu". : - )

Publikuju  zde už  výhradně jen   na soukromém blogu, který se nezobrazuje na  hlavní straně.

 

Seznam rubrik

Oblíbené články