Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VR

V37á27c35l35a83v 46R64o12d

18. 8. 2016 8:26

Je moc dobře, že jste se vrátil! R^

4 1
možnosti
JH

Díky, ale jde o vyložený omyl - viz níže uvedený text.

0 0
možnosti
Foto

No sláva, já už pomalu ani nevěděla, že nějaká ČT existuje :-)

4 0
možnosti
PF

P93a52v89e21l 87F92o65r25t

17. 8. 2016 21:43

Jsem rad, ze jste se vratil R^

9 2
možnosti

Já teda ne, vrátila by se jen další porce zapšklého negativismuRv

2 7
možnosti
VR

...už je tady zase...Rv

4 4
možnosti

A s ním přišla i ČT. máme se zase na co "těšit"Rv

3 1
možnosti
KC

Kdo ještě donedávna doufal, že česká média jsou objektivní, musel v posledních měsících z tohoto bludu rychle vycouvat. S českým občanem hrají naše média nečistou hru a mají vedle politiků lví podíl na tom, že dnes nikdo nikomu a ničemu nevěří. Polistopadový sen o právním státě a rozvoji demokracie se rozplynul, Česko je dnes postdemokratickým státem a šíření pohádky, že jsme demokratickým státem, je bludařství. Jak z toho ven, nevím. Lháři a intrikáni mají v rukou vše, co má nějaký vliv a občan je krom pár týdnů před volbami pouhým statistou. Jedinou nadějí je fakt, že žádný strom neroste do nebe. Lež je sice houževnatá, ale také se časem unaví.

5 2
možnosti
Foto

I78v23a19n 91M44a19r58e82k

17. 8. 2016 21:17

Karma R^ Vítejte zpátky pane Havránku R^[>-]

10 2
možnosti
JH

Díky, ale v tomto případě jde o směšný omyl. Neměním názory jako ponožky, zdejší vedení blogu se mi pořád ekluje - nemíním pro něj pracovat. Jenže, pořád mám nutkání něco sepisovat a abych měl ty texty pohromadě, napsal jsem ten včerejší sem s tím, že je ryze soukromý - že nebude zveřejněn na hlavní stránce. Na hlavní stránce se opravdu neobjevil, ale nerozumím tomu, jak se k němu tedy dopracovalo něco přes 800 čtenářů. Inu, nikdo není dokonalý....

1 1
možnosti
  • Počet článků 6540
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1312x
Jsem velice často nespokojený občan, čtenář, divák, posluchač. Prostě hrůza!

 V roce 2016 jsem  ukončil  oficiální  působení a s ohledem  na  praktiky zdejších adminů  jsem  přešel  do místního  "disentu". : - )

Publikuju  zde už  výhradně jen   na soukromém blogu, který se nezobrazuje na  hlavní straně.

 

Seznam rubrik

Oblíbené články