Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MF

Zeptala jsem se adminů, proč Vás neuvádějí na seznamu blogerů a proč nám mažou naše komentáře, pamatuji bolševickou cenzuru, už je to tady zase!

0 0
možnosti
JR

J67a24n 39R56á61ž

28. 8. 2016 19:39

Motto: Dobroserové jež chudí duchem jsou(většinou) , nechť je jim zachována přízeň království nebeského, ale ať nás svou zášti k názorovým oponentům neotravuji!

1 0
možnosti
JH

Vážení,

zdejší matka Tereza mě po komické korespondenci v sobototu odstranila dokonce i ze seznamu blogerů, takže nechápu, jak jste se vůbec na můj střežený blog dostali. Protože mě blogování baví, jsem ochoten psát i do zdi.....

3 0
možnosti
AT

A49l58e62š 90T82r25o70j12a39n

28. 8. 2016 10:44

Pane Havránku,píši Vám již podruhé,poprvé mne smazali.To,co jste napsal je absolutně pravdivě a hlavně výstižně formulováno.Vy se umlčet nedejte.Držím Vám palce.R^

1 0
možnosti
JM

Pane Havránku, dneska mně přišla informace o vašem článku. Byla to dobrá zpráva. Držím Vám palce. Brzy se ozvu...R^R^

3 0
možnosti

M35i86r35e86k 87Ř25í18h17a

28. 8. 2016 6:41

Josefe nedivte se, CT je plná "svazáckých aktivistů" takže co se nehodí bagatelizuje a co jo to omele 1000x, prostě klasické propgandistické chování, kdyby to nebylo k pláči tak se směju...

3 0
možnosti
Foto

To není možné, sobota večer a karma je stále nula. Klikla jsem, tak uvidíme :-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 6540
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1312x
Jsem velice často nespokojený občan, čtenář, divák, posluchač. Prostě hrůza!

 V roce 2016 jsem  ukončil  oficiální  působení a s ohledem  na  praktiky zdejších adminů  jsem  přešel  do místního  "disentu". : - )

Publikuju  zde už  výhradně jen   na soukromém blogu, který se nezobrazuje na  hlavní straně.

 

Seznam rubrik

Oblíbené články