Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JM

Před třemi lety, když vznikla AfD jsem zpozorněl. /Václav Klaus aktivně podporuje toto politické seskupení./ Po určité "krystalizaci" i u nás vznikla politická strana s podobným názvem: Alternativa pro Českou republiku 2017. Na ustavujícím "sjezdu" byl zvolen předsedou strany Petr Hampl, místopředsedou Petr Štěpánek. Pět vybraných z vedení strany se bude ucházet o post senátora. Úspěch by Apačům napomohl ve volbách v roce 2017. Politika se nedá dělat bez peněz. Protože jsou chudí a zatím bez sponzorů, každá koruna je dobrá. /Jakou šanci mohou mít proti zavedeným stranám a miliardám předsedy ANO-bude líp?/

Ukázalo se, že brexit uspěl také proto, že referenda se zúčastnili dřívější "nevoliči". Obrátit se mimo jiné na tuto skupinu "nevoličů" doporučil N. Farage Donaldu Trumpovi. Pokud ApČ osloví, přesvědčí občany, kteří nechodí k volbám - mají šanci.

Před chvílí jsem narazil na blog Petra Bystroně, předsedy bavorské AfD http://petrbystron.blog.idnes.cz/ Jenom se potvrzuje platnost moudra: vím, že nic nevím. Śmejdím po netu a přesto tolik mně toho "uniká". Bunga bunga!

1 0
možnosti
JH

Zdravím, Zeolite.Rád bych přitakal, ale Petr Hampl není člověk mé krevní skupiny a pana Štěpánka mám raději jako publicistu, nežli politika.Asi na tu vybíravost jednou dojedu:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 6540
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1312x
Jsem velice často nespokojený občan, čtenář, divák, posluchač. Prostě hrůza!

 V roce 2016 jsem  ukončil  oficiální  působení a s ohledem  na  praktiky zdejších adminů  jsem  přešel  do místního  "disentu". : - )

Publikuju  zde už  výhradně jen   na soukromém blogu, který se nezobrazuje na  hlavní straně.

 

Seznam rubrik

Oblíbené články