Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Vážený vašnosto. Vaše sdělení není bezvýznamné. Uvědomila jsem si, že vlastně šneci s domečkem požívají značnou úctu, mají úkryt i když svůj dům vléci na hřbetě je asi značná přítěž - jako naše povinnosti.

0 0
možnosti
Foto

Aktuální téma - prší. Ti bez budek mi ožírají ředkvičky, potřebují se posílit k milostným hrátkám a nakládání vajíček. Ale i ty s budkami jsem občas načapala tam, kde neměli co dělat. Je ale pravdou, že budkaři jsou mnohem sympatičtější, nikdy jsem žádného úmyslně nezabila, nanejvýš na něho omylem šlápla, jen to křuplo, a to mě vždy rozesmutnilo. U lidí nevím, já vlastně žádného bezdomovce neznám a ani nevím, jestli u nás nějací jsou. Občas vidím přes den někoho, o kom se kvůli vzhledu mohu domnívat, že nemá kde hlavu složit. ale zase jsou zde ubytovny a v blízkosti psychiatrická léčebna, pod mosty snad nespí nikdo - ale fakt nevím.

0 0
možnosti
JH

Ten podstatný rozdíl ve vnímání slimáků bezdomovců je zajímavý.:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 6540
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1312x
Jsem velice často nespokojený občan, čtenář, divák, posluchač. Prostě hrůza!

 V roce 2016 jsem  ukončil  oficiální  působení a s ohledem  na  praktiky zdejších adminů  jsem  přešel  do místního  "disentu". : - )

Publikuju  zde už  výhradně jen   na soukromém blogu, který se nezobrazuje na  hlavní straně.

 

Seznam rubrik

Oblíbené články