Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Vzpomněla jsem si na další hloupou otázku. Někteří se se mnou mohou přít, že to není hloupé, ale mně to hloupé přijde dost. A to otázka, kterou pokládají při výběrovém řízení do pracovního poměru - jakou si představuji mzdu. Takhle hloupě (nebo snad vychytrale?) se neptali ani za komunistů.

0 0
možnosti
MS

Tentokrát s vámi souhlasím. Některé otázky reportérů (nejen) ČT jsou tak blbé a zbytečné, že to až člověku leze na nervy. :-)

2 0
možnosti
Foto

Problémy zaměstanosti jsou velice ožehavé. Pan Středula je předák, který po "kapitalistech" - živnostnících, podnikatelích a OSVČ jede s plamenometem. Protistrana se těžko hájí, protože dění je v trysku a topí se v "registrační mafii". Maglajs. Jednoduše to umí vysvětlit pan minfin "všici kradnú (jen já makám a čerpám)." Živnostník je stíhán jako příživník. Marksová už má před schválením zákon o "zajištění blaha zaměstnanci na pracovišti před depresí". Sankce šéfa budou vysoké ! Sice záškodník ručí celým svým majetkem, neomezeným prac. časem, zvládá všechny duplicitní kontroly a chce svou činností uživit rodinu, zaměstance a přežraný stát - ale peníze mu prší rovnou z nebe ! A to koblihy chtějí taky.

1 0
možnosti
  • Počet článků 6540
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1312x
Jsem velice často nespokojený občan, čtenář, divák, posluchač. Prostě hrůza!

 V roce 2016 jsem  ukončil  oficiální  působení a s ohledem  na  praktiky zdejších adminů  jsem  přešel  do místního  "disentu". : - )

Publikuju  zde už  výhradně jen   na soukromém blogu, který se nezobrazuje na  hlavní straně.

 

Seznam rubrik

Oblíbené články