Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
OJ

Děkuji Vám, pane Havránku, za střízlivost a jasné názory. Celkově si českých novinářů velice nevážím, neb je považuji za nedbalé, líné a nevzdělané, avšak o to více radikální při prosazování svých osobních názorů. Jsem moc rád, že existují výjimky.

0 0
možnosti
Foto

Pane Havránku, nějak na Vás zapomínám, když nejste na hlavní straně. Ale co už, všichni jednou dospějeme do věčného zapomnění. Neštěkne po nás ani pes, jak se říká. Jen o málo lidech se bude mluvit stále i po tisíci letech. Dotaz - není žena v politice už chlap?

0 0
možnosti
JH

Ano, tak to v životě chodí a je to tak dobře. Mně v tomto směru víc vadí, pokud sportovci - chlapi, vyhrávají v ženských disciplínách:-)

0 0
možnosti
JP

Dobrý den pane Havránku. Protože na blog Idnes již nechodím, tak do teď jsem nevěděl, že jste to nevydržel a opět jste vlezl do novinářské žumpy. Ani nevím proč, najednou mi Vás připomněl admin. Jenže, jak jsem se přehraboval v článcích, nemáte diskuze, málo čtenářů, tak neštve Vás to? To mne vlastně nesmaže v diskuzi ani ten cikán Bango, který mě velmi rád mazal. Naposled tehdy, když jsem prohlásil něco o naší vlezdoprdelové vládě k Bruselu a Merkl.

1 0
možnosti
JH

Dobrý den, pane Prášku, asi se mi to nepovede v krátkosti vysvětlit. Takže, abych se vyhnul jakémukoliv kontaktu se zdejšími nevoňavými aminy, začal jsem publikovat už jen na soukromém blogu, který není zveřejňován na hlavní straně. I tak jsem neušel pozornosti těch bdělých strážců multikulturalismu a tak mě smázli i ze seznamu blogerů, aby se na mé stránky jen tak někdo nedostal:-)

Nevadí, já si těmi blogy jen formuluju názory. Jsem poměrně skromný člověk, nepotřebuju k tomu žádné obecenstvo.Mám tady pohromadě už cca takových pět tisíc blogů, je to taková moje kancelář:-) Tož, tak.

Zdravím.

2 0
možnosti
  • Počet článků 6540
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1312x
Jsem velice často nespokojený občan, čtenář, divák, posluchač. Prostě hrůza!

 V roce 2016 jsem  ukončil  oficiální  působení a s ohledem  na  praktiky zdejších adminů  jsem  přešel  do místního  "disentu". : - )

Publikuju  zde už  výhradně jen   na soukromém blogu, který se nezobrazuje na  hlavní straně.

 

Seznam rubrik

Oblíbené články